  • 91. Data: 2010-03-01 05:59:36
    Temat: Re: paranoja na sile przybiera...
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Valdi" hm9dde$pvg$...@n...interia.pl

    > Ja RR poznaję po tym, że plotą tam głupoty o tym, na czym nie znają się wcale.

    No toś pacnął, jak gołąb na parapet.
    Obrazowo porównując (np. do samochodów): to tak, jakbyś odpowiedział, że
    Fiata poznajesz po tym, że ma 4 koła.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 92. Data: 2010-03-01 07:12:57
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wczoraj polemizowałem z poglądem że:
    .........Ciach
    > Wyobraźmy sobie co by było gdyby ojciec dyrektor na jeden dzień został
    > szefem KNF :P przypuszczam że eliksir i euroeliksir SEPA zrównałyby się
    > cenowo. Bo jesli każdy przelew trzeba byłoby badać to koszty by wzrosły.

    Może to dla Ciebie zabżmi dziwnie, ale ELIXIR i EuroELIXIR SEPA mają takie
    same "ceny" ;-).
    To wynika z rozporządzeń dot. SEPA, że przelew "zagraniczny" SEPA nie może
    być droższy od przelewu krajowego.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 93. Data: 2010-03-01 07:39:21
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20> wrote in message

    /ciach/
    /ciach/
    /ciach/

    Bosze, Eneuel, jaka ta grupa byłaby nudna, gdyby nie Ty! ;)

    k.

  • 95. Data: 2010-03-01 08:28:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dla typowego klienta ważne jest że bank zablokował konto czy środki
    > na koncie na podstawie pomówień. Bo przecież nie z nakazu sądu
    > czy na wniosek prokuratury.
    > Zamiast czekać aż zablokują moje bo np. kiedyś robiłem wpłatę
    > na takie konto zmieniam bank.

    No to musisz zmienić go na taki, który ma w d.... prawo bankowe :)

  • 94. Data: 2010-03-01 08:28:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

  • 96. Data: 2010-03-01 09:46:36
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-01 08:12, MacGregor wrote:
    > U?ytkownik <z...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > ..........Ciach
    >
    > Mo?e to dla Ciebie zab?mi dziwnie, ale ELIXIR i EuroELIXIR SEPA maj? takie
    > same "ceny" ;-).
    > To wynika z rozporz?dzen dot. SEPA, ?e przelew "zagraniczny" SEPA nie mo?e
    > byae dro?szy od przelewu krajowego.

    A jak wydadzą odpowiednie rozporządzenie, to w styczniu będziemy
    mieli lato :-)

    witrak()

  • 97. Data: 2010-03-01 10:13:47
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    > A jak wydadzą odpowiednie rozporządzenie, to w styczniu będziemy mieli
    > lato :-)
    > witrak()

    Nie mówię tu o opłatach za przyjęcie przelewu SEPA w bankach - to trochę
    inna historia, choć dla klientów najważniejsza ;-)

    Opłaty za rozliczenie transakcji SEPA nie są wyższe od opłat za rozliczenie
    zwykłego przelewu w PLN za pośrednictwem ELIXIRR !

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 98. Data: 2010-03-01 11:46:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" hmfqvd$hot$...@n...onet.pl

    : Bosze, Eneuel, jaka ta grupa byłaby nudna, gdyby nie Ty! ;)

    Trening czyni mistrza! Nie Enul, nie Enuel, ale poprawnie!!!
    Wielkie zwycięstwo!!! :) Jeszcze gdyby tak kodowanie było poprawne... :)

    Zerwanie ścięgna miało być jakoby karą Bożą za moją niechęć do dotowania RR.
    Wyraziłem swoją opinię bodajże na grupie regionalnej, białostockiej. :)

    Po dwóch latach widać wyraźnie, że to naprawdę była kara Boża, skoro ścięgno
    przyrosło -- tylko Bóg potrafi uzdrowić, gdy skaleczy. :) Wiadomo też, że Bóg
    mnie ukarał chorobą płuc -- prawdopodobnie to z powodu chorych płuc traciłem
    w tamtym czasie przytomność.

    Narkotyki (Nepilt, Diffumax, Ventolin) czynią cuda -- płuca pracują coraz lepiej. :)
    Szkoda, że za ćpanie zabrałem się tak późno -- jedynie lekarka laryngologii
    dopatrywała się przed laty choroby płuc. Neplit zacząłem ćpać w tak zwanym
    przededniu (na dwa dni?) przed atakiem duszności, który mógł (i powinien ;)
    chyba?) zakończyć życie mojego ciała. :)

    Jeżeli na mohery padł blady strach (a chyba taka miała być intencja Boga
    wg Rydzyka) po zerwaniu ścięgna, to teraz mohery czują ulgę, bo jednak
    ścięgno przyrosło i mam efekty lepsze niż można było oczekiwać. :)

    -=-

    Rydzyk i inni ,,dobrodzieje'' nie walczą ze złem, nie walczą z kalectwem...
    Z kalectwem walczą lekarze, których prześladowała partia Rydzyka -- Prawo
    i Sprawiedliwość. (BTW -- to spokrewnione słowa, więc nazwa partii jest
    nieco bezsensowna -- 'masło maślane' lub 'cukier cukrzany') Duchowni (nie
    wszyscy? -- w Polsce raczej wszyscy, to znaczy nie każdy co do człowieka,
    ale wszystkich religii) tworzą zło, aby móc później (jedząc przy okazji
    do syta) walczyć z tym złem. :)

    Imię Eneuel powstaje gdzieś około 2000 roku na terenie sanktuarium w Licheniu. :)
    W tamtym czasie byłem bogaty i imię było ,,wymawiane'' bezbłędnie, choć taka na
    przykład Perła z kawiarenki internetowej wpadła na pomysł zdrobniania tego imienia
    do Ene. :) Czyżbym i teraz stawał się bogaty? :) W czasie kupowania Nowego Volva S40
    sprzedawca wypowiedział bezbłędnie to imię -- z satysfakcją. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 99. Data: 2010-03-01 11:48:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pyrtek" hmfl45$5fr$...@n...onet.pl

> [...]

    : No toś pacnął, jak gołąb na parapet.
    : Obrazowo porównując (np. do samochodów): to tak, jakbyś odpowiedział, że

    Na innych stacjach/programach takich głupot nie plotą. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 100. Data: 2010-03-01 11:50:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" hmg2ie$q8l$...@a...news.neostrada.pl

    > A jak wydadzą odpowiednie rozporządzenie, to w styczniu będziemy mieli lato :-)

    Już wydali -- w Australii chociażby i w RPA. ;)
    W ogóle na tamtej półkuli powydawali takie... ;)
    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'