  • 1. Data: 2008-12-19 18:31:27
    Temat: mbank i karty kredytowe w jakim czasie?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    podpisałem w poniedziałek z kolesiem z poznania papiery
    dzwoniłem wczoraj na infolinię i nic nowego po za moim wnioskiem nie ma

    moja pierwsza kredytówka, w dodatku darmowa
    kiedy dadzą mi pobawić się nową zabawką...

  • 2. Data: 2008-12-19 18:33:54
    Temat: Re: mbank i karty kredytowe w jakim czasie?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > podpisałem w poniedziałek z kolesiem z poznania papiery
    > dzwoniłem wczoraj na infolinię i nic nowego po za moim wnioskiem nie ma
    >
    > moja pierwsza kredytówka, w dodatku darmowa
    > kiedy dadzą mi pobawić się nową zabawką...

    Wiosną.

    marekz

  • 3. Data: 2008-12-19 18:42:42
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

> [...]
    >
    > moja pierwsza kredytówka, w dodatku darmowa
    > kiedy dadzą mi pobawić się nową zabawką...

    mBank jest bardzo wolny na tym polu. Wyrobienie mojej trwało ok. miesiąc.
    Dzwonić nie musisz - masz podgląd procentowy co się dzieje z Twoim
    wnioskiem. Od momentu osiągnięcia 100% jeszcze blisko tydzień przyjdzie Ci
    poczekać.

  • 4. Data: 2008-12-19 20:32:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dzwonić nie musisz - masz podgląd procentowy co się dzieje z Twoim
    > wnioskiem. Od momentu osiągnięcia 100% jeszcze blisko tydzień przyjdzie Ci
    no pacz nigdy nie zaglądałem do wniosków, póki co: 60%

    05-12-2008 Wstępna decyzja pozytywna, dokumenty zostaną przekazane do
    przedstawiciela mBanku
    19-12-2008 Dokumenty zostały odebrane przez mBank - wniosek oczekuje na
    ostateczną analizę kredytową
    02-12-2008 Wniosek został zarejestrowany przez system - oczekuje na
    rozpatrzenie
    16-12-2008 Przedstawiciel mBanku przesłał dokumentację do ostatecznej
    analizy
    02-12-2008 Zakończono wstępną weryfikację wniosku. Wniosek oczekuje na
    analizę zdolności kredytowej i podjęcie wstępnej decyzji

    coś nie bardzo po kolei te wpisy

  • 5. Data: 2008-12-19 20:52:15
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > no pacz nigdy nie zaglądałem do wniosków, póki co: 60%

    No to jeszcze trochę cierpliwości...

  • 6. Data: 2008-12-19 21:06:48
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 19 Gru, 21:52, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:

    > No to jeszcze trochę cierpliwości...

    Żeby ją później zamknęli będziesz czekał tylko pół roku ;-)
    Przetrenowaliśmy to razem z żoną .

  • 7. Data: 2008-12-19 21:16:02
    Od: "Zdzislaw" <k...@i...eu>

    witam,
> [...]
    >
    > moja pierwsza kredytówka, w dodatku darmowa
    > kiedy dadzą mi pobawić się nową zabawką...

    troszeczke jeszcze...:)
    w moim przypadku:
    Wniosek został zarejestrowany 31-07
    Wstępna weryfikacja zakończona 31-07
    Wstępna decyzja pozytywna 31-07
    Przedstawiciel mBanku przesłał dokumentację do mBa 19-08
    Dokumenty zostały odebrane przez mBank 20-08
    Decyzja kredytowa pozytywna 20-08
    Karta kredytowa została wydana 11-09
    karta w skrzynce - 27-09

    Z.

  • 8. Data: 2008-12-26 21:11:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > No to jeszcze trochę cierpliwości...
    no to mamy 100%, karta wydana, ciekawe kiedy przyjdzie

  • 9. Data: 2008-12-26 21:29:53
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 26 Dec 2008 22:11:55 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > no to mamy 100%, karta wydana, ciekawe kiedy przyjdzie

    W połowie lutego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2008-12-26 21:35:11
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "zlotowinfo" news:gj3ham$77q$1@news.task.gda.pl

    > no to mamy 100%, karta wydana, ciekawe kiedy przyjdzie

    Znajomy czekał 13 dni...