  • Data: 2009-03-14 08:59:50
    Temat: Re: mbank i depozyty
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja mam 5 w mBanku

    Ja mam ekonto, 2 emaksy i 4 emax+ i jakieś 3 fundusze. Zwykle ma kontach
    leżą jakieś grosze - choćby % - może prócz ekonta. Niemniej daje to ok. 10
    produktów (jeśli liczyć każdy fundusz jako osobna lokata kapitału). A gdzie
    tu mówić o ludziach mających lokaty jeszcze, czy tam emaklera?
    Swoja drogą ciekawe co rozumieją przez pojęcie "depozytu". Konto z 10
    groszami to już depozyt, a wyzerowane to tylko produkt?

    Zauważ, że w przypadku killera zwykle ludzie zakładali co najmniej 4 lokaty,
    po zmianie niektórzy nawet po 10 (10x1000), a mbank zdecydowanie bardziej
    rozwiniętą ma bazę produktów.