  • 1. Data: 2009-10-20 16:39:31
    Temat: mbank i ciekawy komunikat
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    W związku ze zmianą czasu, w nocy z 24 na 25 października 2009 r. nastąpi
    przerwa w dostępie do mBanku przez wszystkie kanały dostępu.
    co oni tam będą robić?

  • 2. Data: 2009-10-20 16:49:15
    Temat: Re: mbank i ciekawy komunikat
    Od: MattS <M...@m...ms>

    gasper wrote:
    > W związku ze zmianą czasu, w nocy z 24 na 25 października 2009 r.
    > nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez wszystkie kanały dostępu.
    > co oni tam będą robić?

    Raczej czego nie będą teraz robić.
    Nie będą się zastanawiać, co ich system by zrobił, gdyby w trakcie
    działania zmienił mu się czas o godzinę do tyłu.
    Jak sądzę, kiedyś, specyfikując wymagania na system transakcyjny, nie
    uwzględnili wymagania na pracę również w momencie zmiany czasu letniego
    na zimowy. I teraz nikt nie ma pewności jak się system wtedy zachowa.
    Dla pewności lepiej go wyłączyć.
    Ten sam problem ma mnóstwo systemów, np. allegro. Chociaż po systemie
    transakcyjnym banku można by się spodziewać większej profesjonalności.

    Matt

  • 3. Data: 2009-10-20 16:52:34
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:hbkp43$ihu$1@inews.gazeta.pl...
    >W związku ze zmianą czasu, w nocy z 24 na 25 października 2009 r. nastąpi
    >przerwa w dostępie do mBanku przez wszystkie kanały dostępu.
    > co oni tam będą robić?

    a co ma zrobić ich centralny komp w czasie -1H :)
    na ile chcą to wyłączyć ? .... w realnych minutach ..

    george

  • 4. Data: 2009-10-20 17:05:15
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a co ma zrobić ich centralny komp w czasie -1H :)
    > na ile chcą to wyłączyć ? .... w realnych minutach ..
    z komunikatu nie wynika jak długo bedzie wyłączone - można zrozumieć, że całą
    noc :)

  • 5. Data: 2009-10-20 23:01:26
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent gasper nadaje:
    > z komunikatu nie wynika jak długo bedzie wyłączone - można
    > zrozumieć, że całą noc :)

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=499
    Nauka czytania tylko w najlepszych szkołach podstawowych w kraju.

  • 6. Data: 2009-10-21 09:11:41
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Agent gasper nadaje:
    >
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=499
    > Nauka czytania tylko w najlepszych szkołach podstawowych w kraju.

    jak ja pisałem to był tylko ten komunikat pod okienkiem logowania, który w
    całości zacytowałem - dlatego prosze wstrzymaj sie z głupimi uwagami....

  • 7. Data: 2009-10-21 11:20:16
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-10-21 11:11, gasper wrote:
    > Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > jak ja pisałem to był tylko ten komunikat pod okienkiem logowania, który
    > w całości zacytowałem - dlatego prosze wstrzymaj sie z głupimi uwagami....

    Może on ma problemy z osobowością i musi się dowartościowywać
    szczypiąc innych ? :-))

    witrak()

  • 8. Data: 2009-10-21 18:12:37
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent gasper nadaje:
    > jak ja pisałem to był tylko ten komunikat pod okienkiem logowania,
    > który w całości zacytowałem - dlatego prosze wstrzymaj sie z głupimi
    > uwagami....

    Jasne, w komentarzach rajczek o 14:40 wie że "TRZY GODZINY" będzie luzu
    a ty o 18:39 ściemniasz że niby czegoś nie było.

  • 9. Data: 2009-10-21 18:36:31
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Agent gasper nadaje:
    >
    > Jasne, w komentarzach rajczek o 14:40 wie że "TRZY GODZINY" będzie luzu a ty o
    > 18:39 ściemniasz że niby czegoś nie było.

    wszedłem bezpośrednio na stronie logowania a tam było tylko i wyłącznie to co
    zacytowałem.... tak trudno to sobie wyobrazić, że link do rozszerzenia
    wiadomości dodano później?