  • 1. Data: 2002-08-23 16:58:54
    Temat: mbank - dziwna sytuacja
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam!

    Moj brat wypelnil kiedys formularz w internecie i dostal od mbanku umowe do
    podpisania.
    Umowy tej ani nie podpisal, ani tez nie wysylal jej.

    Teraz bierze kredyt i musi dostarczyc opinie od wszystkich bankow w ktorych
    ma rachunek.

    Sytyacja wydaje sie prosta - niczego nie podpisywal, prawie kazdy moglby
    wypelnic taki formularz w sieci.

    Po dwoch telefonach do mBanku okazuje sie ze jednak konto istnieje i nalezy
    wyslac przekreslona umowe do mBanku ....

    Czy formalnie bez podpisania umowy taki rachunek jest zgodnie z prawem
    rachunkiem bankowym i nalezy albo dostarczyc opinie lub zamknac go?

    Osobiscie uwazam , ze to smieszne. Mozna np. pozakladac obcym ludziom takie
    rachunki , a oni pozniej musza sie meczyc z ich zamykaniem ....

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-08-23 17:28:28
    Temat: Re: mbank - dziwna sytuacja
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ak5pj1$1jap$1@pingwin.acn.pl> Wojtek napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy formalnie bez podpisania umowy taki rachunek jest zgodnie z prawem
    > rachunkiem bankowym i nalezy albo dostarczyc opinie lub zamknac go?

    Jeśli nie podpisał umowy, to jej nie zawarł, czyli nie posiada takiego rachunku.
    mBank fajnie o tym mówi 'na konto JUŻ TERAZ może pan wpłacać, ale nie wypłacać' -
    fajnie, każdy chciałby mieć takie konto ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-08-23 17:32:02
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Wojtek" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Umowy tej ani nie podpisal, ani tez nie wysylal jej.
    >
    > Teraz bierze kredyt i musi dostarczyc opinie od wszystkich bankow w

    o tym rachunku nie ma informacji w żadnej instytucji, która sprawdza klienta
    pod kątem kredytu
    więc może spokojnie brać kredyt (sprawdzałem praktycznie)

    a jeśli będą jakieś pytania, to niech skieruje pytającego do mBanku - niech
    się tłumaczą

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-08-23 17:40:04
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

> [...]
    > więc może spokojnie brać kredyt (sprawdzałem praktycznie)
    >

    > a jeśli będą jakieś pytania, to niech skieruje pytającego do mBanku -

    w mBanku twierdza ze rachunek jest (do umowy dolaczyli potwierdzenie
    otwarcia rachunku), w banku w ktorym brat bierze kredyt stwierdzili, ze
    jesli mBank twierdzi ze konto jest to znaczy ze ono jest i brat musi
    dostarczyc opinie z mBanku.

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-08-23 17:55:57
    Od: "Patrasek" <p...@i...pl>

    Jeżeli nie było podpisanej umowy to znaczy że konta nie ma a nawet jak jest
    to nieprawnie czyli mBank może sobie skoczyć.

  • 6. Data: 2002-08-28 22:39:57
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    [...]
> [...]
    > otwarcia rachunku), w banku w ktorym brat bierze kredyt stwierdzili, ze
    > jesli mBank twierdzi ze konto jest to znaczy ze ono jest i brat musi

    Albo brat ma nierowno pod czaszka ....
    bo:
    1. Po co dzwonil do mBanku skoro jak twierdzisz rachunku nie otwieral
    2. Skoro ktos chce opinni z mBanku to niech o nia poprosi mBank i sprawa z
    glowy !

    TB