  • 1. Data: 2004-09-18 13:56:30
    Temat: mbank czy inteligo?
    Od: "efx" <e...@w...pl>

    Witam!

    Chcialbym poznac wasze opinie odnosnie tych dwoch internetowych bankow.
    Inyteresuja mnie zwlaszcza opinie uzytkownikow. Ktory wydaje sie byc lepszy.
    Slyszalem natomiast, ze w inteligo przetrzymuja przez miesiac kase do
    wyplacenia (np. z systemow bukmacherskich) - i to od kilku osob tak
    slyszalem, wiec to chyba prawda - czy moze jest
    inaczej?
    Ktory jest wygodniejszy, tanszy i niezawodniejszy wg. Was?

    Pozdrawiam

    efx

  • 2. Data: 2004-09-18 14:07:59
    Temat: Re: mbank czy inteligo?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Ktory jest wygodniejszy, tanszy i niezawodniejszy wg. Was?

    Gdybym potrzebowal tylko jednego konta osobistego w e-banku, wybralbym
    Inteligo. Glownie z powodu latwego dostepu do pieniedzy (oddzialy i
    bankomaty PKO BP) oraz karcie VE sluzacej rowniez za e-karte - oczywiscie
    wowczas najlepiej miec co najmniej 2 rachunki i nie trzymac calej sumy na
    rachunku glownym.

    Poki co mam jako podstawowy e-bank traktuje mBank - ze wzgledu na
    przyzwyczajenie (i kredyt liniowy). Z racji prowadzenie drobnej dziallnosci
    gospodarczej przez net potrzebuje kont w kilku bankach i obecnie korzystam i
    z mBanku (e-konto, 2 x e-max, mBiznes konto, mBiznes max) oraz z Inteligo, w
    ktorym mam wylacznie rachunek typu firmowego. Rachunek w Inteligo zalozylem
    glownie z mysla o moich Klientach, z ktorych gros ma rowniez konta w
    Inteligo, dzieki czemu platnosci ida w czasie rzeczywistym.

    Pozdrawiam
    SDD
    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.

  • 3. Data: 2004-09-18 14:15:03
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    efx napisał(a):

> [...]
    > slyszalem, wiec to chyba prawda - czy moze jest
    > inaczej?
    > Ktory jest wygodniejszy, tanszy i niezawodniejszy wg. Was?

    A Google wyłączyli? To w takim razie http://www.polnews.pl i szukamy sobie
    w archiwum grupy

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2004-09-18 14:26:02
    Od: "efx" <e...@w...pl>

    Wielkie dzieki SDD

  • 5. Data: 2004-09-18 16:35:53
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    efx napisał(a):
    > Wielkie dzieki SDD

    Z łaski swojej przycinaj cytaty kiedy odpowiadasz na czyjś post jednym
    zdaniem i odpisuj _pod_ cytowaną wiadomością. Przy okazji poczytaj to:
    http://evil.pl/pip/netykieta.html Oraz skonfiguruj poprawnie Outlook
    Express dla grup dyskusyjnych. Jak to zrobić przeczytasz na stronach:
    http://evil.pl/pip/ustaw.html
    http://evil.pl/pip/czytniki.html

    K.

  • 6. Data: 2004-09-18 19:49:27
    Od: "efx" <e...@w...pl>

    > Z łaski swojej przycinaj cytaty kiedy odpowiadasz na czyjś post
    do-Krystek
    Po co wogole czytasz posty jak Cie one nie interesuja???
    Jak ni potrafisz pomoc to sie nie interesoj.

    Bo widze, ze tylko wchodzisz na grupy dysk, zeby dawac glupie, durne
    komentarze, ktore nic madrego nie wnosza.
    I co czujesz sie lepiej ze kogos krytykujesz? Zrob sobie dzieciaka najlepiej
    i jemu sie madruj ok?

    Ps. Interesuj sie tymi komentarzami, gdzie mozesz co sdoradzic. I tyle.
    Nie-Pozdrawiam

    efx

  • 7. Data: 2004-09-18 20:17:06
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-18 21:49, kiedy efx napisał(a) co
    następuje:
    > do-Krystek

    Jak do konkretnego człowieka , to lepiej na priv.
    Formy gramatyczne nie bolą.

    > Po co wogole czytasz posty jak Cie one nie interesuja???
    > Jak ni potrafisz pomoc to sie nie interesoj.

    Trudno zgadnąć, co będzie interesujące, jeżeli sie nie przeczyta.

    > Bo widze, ze tylko wchodzisz na grupy dysk, zeby dawac glupie, durne
    > komentarze, ktore nic madrego nie wnosza.

    Komentarze porządkujące grupę niekoniecznie są głupie, natomiast posty
    łamiące wszystkie reguły, są trudne w czytaniu, co utrudnia sensowne
    odpowiedzi.

    > Nie-Pozdrawiam

    Więcej pokory i dystansu. To pomaga

  • 8. Data: 2004-09-18 20:55:16
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    begin 379 efx napisał(a):
    > do-Krystek
    > Po co wogole czytasz posty jak Cie one nie interesuja???
    > Jak ni potrafisz pomoc to sie nie interesoj.

    Po co zadajeszna grupie pytanie, które pojawia się co kilka dni? Było
    przeczytać archiwum grupy i sprawdzić co jest lepsze: mBank czy
    Inteligo. Archiwum znajdziesz tutaj -
    http://www.google.pl/groups?ie=UTF-8&as_ugroup=pl.bi
    znes.banki&lr=&hl=pl
    Na dodatek nie sprecyzowałeś do czego ma służyć rachunek w danym banku,
    jakie będą wpływy, jak będziesz wpłacał i wypłacał pieniądze z konta,
    jakie bankomaty masz w okolicy, itp. Naucz się zadawać pytania. Poza tym
    nie odrobiłeś zadania domowego i nie połatałeś Outlook Expressa. Kiedy
    ktoś komuś sugeruje by naprawił czytnik to tylko po to by inni mogli
    łatwo przeczytać wiadomości, które jak na razie mają skopane polskie
    kodowanie (a właściwie jego brak) i przez to u niektórych wyświetlają
    się krzaki zamiast polskich liter. Czaisz? Gdybyś łaskawie zechciał
    przeczytać informacje zawarte na stronach do których linki podałem to
    byś zrozumieł.

    A jeśli chcesz koniecznie wysłać uwagi na temat moich postów lub mojej
    osoby to zapraszam. E-mail znajdziesz w nagłówkach jeśli dobrze poszukasz.

    K.

  • 9. Data: 2004-09-18 21:06:59
    Od: T...@s...co.uk

    In article <cii3hb$r3i$1@achot.icm.edu.pl>, "efx" <e...@w...pl> wrote:

    > do-Krystek
    > Po co wogole czytasz posty jak Cie one nie interesuja???
    > Jak ni potrafisz pomoc to sie nie interesoj.
    [ciach]
    Hm, tylko, ze on mial calkowita racje. I podalal ci linka pod ktorym
    znalazlbys pomoc.
    Ale ciebie to zdaje sie nie interesuje (uje sie nigdy nie kreskuje,
    balah, blah, blah...)
    TA

  • 10. Data: 2004-09-19 12:45:42
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    osobnik podpisujący się efx napisał:

    > Jak ni potrafisz pomoc to sie nie interesoj.
    1. http://so.pwn.pl/slowo.php?co=interesuje
    2. Chciał Ci pomóc, bo wie że nadęci bufoni,
    łamiacy wszelkie zasady netykiety
    i zadający wciąż te same pytania
    mają mizerne szanse na rzeczową odpowiedź.
    Ale Ty, widać, prócz megalomanii cierpisz na dysonans poznawczy
    i stąd ta afektowana reakcja na próbę wzbogacenia Twojej wiedzy.

    ps.
    przy okazji, gdybyś miał problemy ze zrozumieniem tych 2 zdań powyżej,
    polecam: http://sjp.pwn.pl/