  • Data: 2003-12-31 22:14:03
    Temat: Re: mbank bankomaty
    Od: "jan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    czesc
    byla jakis czas temu (moze jest nadal) ankieta na stronach mbanku - mozna
    bylo sugerowac jaka siec interesuje ankietowanego i jakie limity kwot (np.
    mniejsze czy wieksze jak dla posiadaczy konta VW - 400pln), oraz czy
    wystarczy jedna/dwie bezplatne wyplaty w mcu czy czesciej

    a jaka siec w koncu zostanie wybrana... oby byla duza, liczne bankomaty,
    "geste". czyli...
    - moze podpisza umowe z BZtem, ale czy sa one rownomiernie rozrzucone po
    kraju, czy aby nie sa geste tylko na zachodzie kraju - nie wiem, na pewno
    liczne sa w poznaniu i wroclawiu
    - moze z BPH-PBK, chyba maja troche wiecej ATMow niz BZ, moze rownomierniej
    rozlozone
    - atrakycjan liczbe na pewno tez posiada PKO BP i PeKaO, jednak chyba
    najskolnniejszy do wspolpracy i "uzyczania" maszyn jest BZ (korzysta z nich
    Lukas, Nordea,...)

    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku
    zbyszko janke