  • 11. Data: 2004-05-27 17:57:35
    Temat: Re: [mbank] SFI - sprzedaż jednostek...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 19:28:54 +0200, w <c958fi$a23$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Zlecenie zrealizowane zgodnie ze statutem, ale kolega Popławski rozwija
    > spiskową teorie dziejów o datach realizacji ;-)))) Dlaczego? Bo pośrednikiem
    > był mbank ;-))))

    Ależ skąd -- pytam się o linki, bo chcę powiedzieć tym na forum co mają
    pretensje, że się nie znają i że wszystko jest OK.

  • 12. Data: 2004-05-27 19:12:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Ależ skąd -- pytam się o linki, bo chcę powiedzieć tym na forum co mają
    >pretensje, że się nie znają i że wszystko jest OK.

    Zazwyczaj nie czytali statutu funduszu, w który inwestują.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-06-02 19:25:29
    Od: "Tomasz" <n...@g...pl>

    > Osoba kupująca jednostki potwierdza, że zapoznała się ze statutem danego
    FI.
    > Terminy są w statucie dokładnie opisane. Jeżeli terminy statutowe zostały
    > przekroczone składa się reklamację. A jeżeli nie zostały przekroczone,
    > nie rozumiem pretensji. Czyżby ktoś nie rozumiał co czyta ? Poza tym
    statuty
    > danych FI nie zmieniają się w zależności od dystrybutora (w tym wypadku
    > mbanku).
    A może warto zrobić tabelę historyczną mówiącą kiedy jaki fundusz
    zrealizował złożoną operację tzn.
    zlecenia zrealizowane 1-06-04 do 7:00 zostały zrealizowane dnia xx-xx-xx po
    cenie xxx,xx
    zlecenia zrealizowane 1-06-04 po 7:00 zostały zrealizowane dnia xx-xx-xx po
    cenie xxx,xx

    Rozwiałoby to wszelkie spekulacje na ten temat.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 14. Data: 2004-06-02 19:28:36
    Od: "Tomasz" <n...@g...pl>

    > Bo te kilka % lub promili przy masie transakcji to niezly grosz dla
    > funduszu.

    Robia to w zgodzie z prawem. Ale zrobienie tabeli historycznej z datami
    zleceń pokazałoby który fundusz robi to z premedytacją. Prawo rynku mogłoby
    spowodować mniejsze zainteresowanie tym funduszem.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 15. Data: 2004-06-02 20:30:53
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c9l9sv$8gj$...@t...icpnet.pl,
    Tomasz <n...@g...pl>:

    > A może warto zrobić tabelę historyczną mówiącą kiedy jaki fundusz
    > zrealizował złożoną operację tzn.
    > zlecenia zrealizowane 1-06-04 do 7:00 zostały zrealizowane dnia
    > xx-xx-xx po cenie xxx,xx

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=115
    772&t=115772

    --