    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] 12 miesięcy to jednak nie 12 miesięcy
    Date: Mon, 15 Sep 2014 22:43:57 +0200

    W dniu 15.09.2014 o 22:11, osa pisze:
    > mBąk pobrał sobie opłatę roczną za kartę kredytową i nie byłoby w tym
    > nic dziwnego gdyby nie fakt, że wykonałem ponad 120 operacji
    > bezgotówkowych.

    Ja juz przestalem ryzykowac i zostawilem sobie tylko jedna karte w mBąku
    zeby nie ryzykowac, bo troche by trzepnela oplata. Dzieki temu przez
    ostatnie 12 miesiecy wyszlo ponad 400 transakcji (w tym kilka
    internetowych). Nawet sie nie spodziewalem, ze tyle place karta, ale z
    drugiej strony nie pamietam kiedy ostatnio uzylem gotowki.