  • Data: 2015-03-28 10:05:54
    Temat: Re: mastercard citibanku i wypłata yenów w japonii
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slavekk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Dla karty debetowej opłaty zależą od rodzaju konta, do którego jest wydana.
    >Z tego powodu nie testowałem bankomatów, ale transakcje bezgotówkowe kartą
    >przepiętą do konta w EUR schodziły po kursie Mastercarda.
    >W regulaminie kont sposób przeliczania jest opisany dla "transakcji" więc
    >obstawiałbym że zarówno bezgotówkowych (te przetestowałem) jak i
    >gotówkowych jest ten sam.

    Doczytałem, ze jak wypłacasz z bankomatu city to przeliczenie idzie na dolar
    w po kursie cityshare (który jest wielka tajemnica banku), a potem dopiero
    na walutę konta po kursie banku. Bankomaty nie-citi są obsługiwane, jak
    pozostałe transakcje. Innymi słowy unikać za granica bankomatów city.
    Niezłe.

    >Jeśli nie masz Citikonta to powinno być OK.

    citi prioriti