  • 1. Data: 2005-01-03 21:15:36
    Temat: mLokata - zakładana po raz pierwszy
    Od: "Bartek" <n...@n...mail.com>

    Witam
    Czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego pierwszą mLOKATĘ powinno się założyć
    przy pomocy operatora mLinii
    http://www.mbank.com.pl/oferta/lokata/mlokata.html

    Wolał bym przez Internet bo po 1 taniej (impulsy tel.) po 2 szybciej.
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2005-01-03 21:24:31
    Temat: Re: mLokata - zakładana po raz pierwszy
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 22:15:36 +0100, "Bartek" <n...@n...mail.com> wklepał(-a):

> [...]
    >http://www.mbank.com.pl/oferta/lokata/mlokata.html
    >
    >Wolał bym przez Internet bo po 1 taniej (impulsy tel.) po 2 szybciej.

    Spróbuj przez Internet. Jak ci się nie uda, wtedy dzwoń.

  • 3. Data: 2005-01-03 22:58:22
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuj przez Internet. Jak ci się nie uda, wtedy dzwoń.

    no niestety mu sie zapewne nie udalo, skoro (nie pierwszy ) sie na to
    skarzyl
    mlinia musi miec wskaznik dzwonialnosci, wiec zamiast z automatu wszystkim
    co trzeba na koncie przestawic, to zmuszaja ludzi do proszenia sie aby to
    zrobili
    fakt bowiem jest taki, ze nie chodzi o zakladanie lokaty - trzeba zadzwonic
    i laskawie wyzebrac, aby panienka to ich cos przestawila i to do kazdego
    konta jakie sie posiada - sprawa dotyczy kont zakladanych z przed jakiegos
    tam upgrade, ktore najwyrazniej zle wykonano,
    po owym tajemniczym pstryknieciu w klawisze przez operatorke - lokate mozna
    juz potem zalozyc przez internet, wyglada to wiec na to, ze informatycy nie
    sa już w stanie zapanowac nad baza danych i nie potrafia tego przestawienia
    zrobic automatem.

  • 4. Data: 2005-01-04 06:32:03
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > jakiegos
    > tam upgrade, ktore najwyrazniej zle wykonano,

    to jest jeszcze bardziej skomplikowane bo mozliwosc zakladania pierwszej
    lokaty przez www nie zalezy od tego jak dlugo posiada sie tam konto (o
    czym przekonalem sie na wlasnej skorze - tym razem pozytywnie)
    podsumowujac: moim zdaniem taki upgrade objal tylko czesc kont, a
    kryteria ich wyboru sa nieznane

    GP

  • 5. Data: 2005-01-04 10:39:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > moim zdaniem taki upgrade objal tylko czesc
    > kont, a kryteria ich wyboru sa nieznane

    Znane - data założenia konta. Nie mówię, że to ma sens ( bo nie ma), ale
    kryterium jest znane :-)

  • 6. Data: 2005-01-04 10:49:55
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Glenn* napisał(a):

    > Znane - data założenia konta. Nie mówię, że to ma sens ( bo nie ma), ale
    > kryterium jest znane :-)

    A to jest jedna data dla wszystkich klientów (np wszystkie konta
    założone po 12-12-2003 mogą pierwszą lokatę otworzyć przez Internet) czy
    to jakiś okres naliczany indywidualnie który musi minąć po założeniu
    rachunku?

    Gree

  • 7. Data: 2005-01-04 10:52:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A to jest jedna data dla wszystkich klientów (np wszystkie konta
    > założone po 12-12-2003 mogą pierwszą lokatę otworzyć przez Internet)

    Tak - tylko nie pamiętam daty. Ja się nie łapię :-)

    > czy to jakiś okres naliczany indywidualnie który musi minąć po
    > założeniu rachunku?

    Nie.

  • 8. Data: 2005-01-04 11:31:20
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > Znane - data założenia konta. Nie mówię, że to ma sens ( bo nie ma), ale
    > kryterium jest znane :-)

    no i kiedys ktos podawal ta date, a ja mialem konto zalozone ponad rok
    wczesniej i bez problemu zalozylem przez www
    wiec kryterium moze i jest ale nie dla wszystkich :)

    GP

  • 9. Data: 2005-01-04 12:14:17
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > no i kiedys ktos podawal ta date, a ja mialem konto zalozone ponad rok
    > wczesniej i bez problemu zalozylem przez www
    > wiec kryterium moze i jest ale nie dla wszystkich :)

    bo poza niepanowaniem nad sytuacja - nie ma innego wytlumaczenia, znam osobe
    ktora zalozyla konto w polowie 2004r - i tez musiala dzwonic, aby jej konto
    odblokowano recznie - dla tej lokaty