  • 11. Data: 2002-05-16 11:37:36
    Temat: Re: mBiznes i ZUS
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    > No to ladna dezinfolinia, mi powiedziano ze potwierdzenie wplaty do ZUSu z
    > pieczatka banku kosztuj 5 zl za kazde zdarzenie.

    tak ale za te 15 pln dostaniesz podstemplowaną historię z dowolnego okresu
    (źródło -> infolinia)
    mam mBiznes i przy założeniu, że będę potrzebował zaświadczenia do ZUS nie
    częściej niż raz na 3 m-ce (a w rzeczywistości to robię raz na rok) to
    wydaje mi się, że to jest OK (historię rachunku drukuję z netu).
    Jak ktoś co m-c potrzebuje zaświadczenie to faktycznie klapa

    pzdr
    mwi

  • 12. Data: 2002-05-16 12:31:24
    Temat: Re: Biznes i nowości skarbowe
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    >
    > Kontrola skarbowa przejmie zadania inspekcji celnej, a przy okazji uzyska
    > wiele uprawnień. W celu zwiększenia wpływów do budżetu z podatków i ceł
    rząd
    > chce m.in. wyposażyć kontrolerów w kompetencje podobne do tych, jakie ma
    > policja, czyli używania siły fizycznej, broni palnej, zakładania
    podsłuchów
    > oraz zatrzymywania osób i pojazdów.
    >
    > Urzędy zostaną zwolnione z obowiązku przeprowadzania postępowania
    dowodowego
    > na korzyść strony oskarżanej. W praktyce pozbawia to podatnika szans na

    Strasza, ograniczaja, a pozniej beda plakac, ze tyle wiary na czarno pracuje
    czy prowadzi swoja firme.

  • 13. Data: 2002-05-16 14:41:48
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mwi" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ac05l0$cb1$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wydaje mi się, że to jest OK (historię rachunku
    drukuję z netu).
    > Jak ktoś co m-c potrzebuje zaświadczenie to

    To znaczy że jeszcze nie wprowadzili zapowiadanych
    "nowości" potwierdzenia przez email lub w trakcie
    polączenia szyfrowanego oraz przesyłania faksem ?
    .... chyba miało to byc wprowadzone pod koniec
    czerwca ... no cóz czekam :-) a jak wygląda sprawa
    realizacji przelewów do zus przez internet,
    wprowadzili to już czy ciągle przez mlinkę ?

    Sark

  • 14. Data: 2002-05-16 18:20:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 16 May 2002 13:37:36 +0200), "mwi"
    <m...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >wydaje mi się, że to jest OK (historię rachunku drukuję z netu).
    >Jak ktoś co m-c potrzebuje zaświadczenie to faktycznie klapa

    Pytanie: Po co Wam te zaświadczenia? Od prawie dwóch lat prowadzę DG,
    płacę ZUS i nigdy jeszcze nie potrzebowałem potwierdzenia.

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2002-05-16 18:59:25
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder"
    <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie: Po co Wam te zaświadczenia? Od prawie
    dwóch lat prowadzę DG,
    > płacę ZUS i nigdy jeszcze nie potrzebowałem
    potwierdzenia.

    Czasami trza przefaksowac kontrahentowi, czasami
    chca przy rejestracji do lekarza, czasami cos sie
    pomerda pani podczas księgowania w us, czasami
    chcą potwierdzenia opłaty za czlonkowstwo do
    organizacji do której przynależysz (dobrowolnie
    lub z mocy ustawy), bardzo często coś sie w zusie
    pomerda i ni wydadza ci zaświadczenia potrzebnego
    do przetargu, czasami ..... ;-)

    Sark

  • 16. Data: 2002-05-16 19:47:22
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie: Po co Wam te zaświadczenia? Od prawie dwóch lat prowadzę DG,
    > płacę ZUS i nigdy jeszcze nie potrzebowałem potwierdzenia.

    Jak przeżyjesz kontrolę z Urzędu Skarbowego, to wtedy porozmawiamy.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 17. Data: 2002-05-16 22:19:05
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 16 May 2002 21:47:22 +0200), "Krzysztof K.
    Maj" <k...@k...eu.org> był(a) napisał(a):

    >Jak przeżyjesz kontrolę z Urzędu Skarbowego, to wtedy porozmawiamy.

    Na wszelki wypadek zamówiłem sobie pod koniec roku zaświadczenie o
    niezaleganiu z ZUSa...

  • 18. Data: 2002-05-17 07:09:00
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Na wszelki wypadek zamówiłem sobie pod koniec roku zaświadczenie o
    > niezaleganiu z ZUSa...

    I nie bądź zaskoczony jak kontroler skarbowy każe ci okazać kwitki z banku ,
    że płaciłeś ZUS i podatki.
    Jemu potrzebne są daty i kwoty.
    Zaświadczenie o niezaleganiu... nie wystarczy kontrolerowi.
    I możesz pyskować -nic nie osiągniesz bez tych cholernych kwitków.

  • 19. Data: 2002-05-17 09:56:52
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    > a jak wygląda sprawa
    > realizacji przelewów do zus przez internet,
    > wprowadzili to już czy ciągle przez mlinkę ?
    >
    > Sark

    do końca czerwca mLinia (tzn na pewno ZUS 10.06 przez mLinię) - to wiem z
    mLini

    pzdr
    mwi

  • 20. Data: 2002-05-17 16:47:47
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl>
    napisał w wiadomości

    > I nie bądź zaskoczony jak kontroler skarbowy
    każe ci okazać kwitki z banku ,
    > że płaciłeś ZUS i podatki.

    A to pewnie na okoliczność bałaganu ktory panuje w
    ich firmach

    > Jemu potrzebne są daty i kwoty.

    Bo niby u siebie ich sie nie może doszukać ? To
    niech wystąpi z oficjalnym pismem że nie dokonałeś
    wpłaty.

    > Zaświadczenie o niezaleganiu... nie wystarczy
    kontrolerowi.

    Nawet się nie dziwię, jak w jego firmie jest
    balagan to musi klienta wziąść na strach.
    Ciekawie kiedy zaczną wątpić w prawdziwość
    stempelków, dzisiaj przeczytałemze że podróbka
    lini papilarnych (do czytnków) to żaden problem,
    to skąd ta wiara w ledwo widoczny stempelek ?

    Sark