  • 41. Data: 2011-07-13 16:42:14
    Temat: Re: mBank - zmiana opłat i prowizji od 15 lipca
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysiek pisze:

    > Można spłacić od razu, na drugi dzień itp

    Tylko nie należy przesadzić z tym "od razu", bo można przypadkiem
    spłacić przed rozliczeniem, a to by było nie najlepiej... :-)

    --
    MiCHA

  • 42. Data: 2011-07-13 18:45:53
    Od: BI <f...@o...pl>

    Dyskusja stała się akademicka. Jeśli chodzi jednak o meritum sprawy
    wystarczy zajrzeć na forum mBanku. Tam pracownicy kilkakrotnie
    wyjaśniali, że wystarczy spełnić jeden z podanych warunków, a nie oba
    na raz.
    Gdyby oba, być może w informacji bankowej nie występowałoby słowo
    "lub" lecz "i" .

  • 43. Data: 2011-07-13 19:29:56
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.07.2011 20:45), BI wrote:

> [...]
    > wystarczy zajrzeć na forum mBanku. Tam pracownicy kilkakrotnie
    > wyjaśniali, że wystarczy spełnić jeden z podanych warunków, a nie oba

    Problem w tym, że słowo pracowników przeciwko regulaminowi niewiele znaczy.

    p. m.

  • 44. Data: 2011-07-13 19:38:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > (13.07.2011 15:31), Krzysiek wrote:

    > Jak spłacisz jedną operację gotówkową dzień po jej wykonaniu, na karcie
    > używanej także do operacji bezgotówkowych?
    >
    > Przecież to zostanie zaliczone na poczet spłaty wcześniejszych operacji,
    > które normalnie byś spłacił za 1.5 mies.

    W Multi w pewnych warunkach się da. W ramach bieżącego cyklu rozliczeniowego
    są spłacane najpierw transakcje gotówkowe (przed bezgotówkowymi, a po
    prowizjach, niezależnie od dat ich księgowania). Naturalnie jak jest
    niespłacone zadłużenie z wyciągu za poprzedni okres, to w pierwszej
    kolejności spłaca się zadłużenie z wyciągu.

  • 45. Data: 2011-07-13 19:43:13
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-07-13 14:49, Piotr Gałka pisze:
    > Zapłacę 2zł jeśli:
    > nie wyrobiłem 100 zł - nie grozi mi,
    > lub
    > nie wykupiłem bankomatów - no fakt - nie wykupiłem więc zapłacę.
    > Tego się nie da inaczej zrozumieć, nawet jak się bardzo chce.

    Da się. Ale nie można być prawnikiem.

    --
    Raf

  • 46. Data: 2011-07-13 19:51:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Rafał <a...@m...invalid> writes:

    > Da się. Ale nie można być prawnikiem.

    Ja nie jestem prawnikiem.
    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 47. Data: 2011-07-13 20:25:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/13/2011 1:45 PM, BI wrote:
> [...]
    > wystarczy zajrzeć na forum mBanku. Tam pracownicy kilkakrotnie
    > wyjaśniali, że wystarczy spełnić jeden z podanych warunków, a nie oba

    a kogo obchodzi co wyjaśniają pracownicy skoro w zmianach jest wyraznie
    napisane inaczej.

  • 48. Data: 2011-07-13 20:26:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.07.2011 21:51), Kamil Jońca wrote:

    > Ja nie jestem prawnikiem.

    Tudzież ja. Mimo to, nijak nie potrafię zrozumieć tego inaczej niż
    wprost przeciwnie do tego co prawdopodobnie autor miał na myśli.

    p. m.

  • 49. Data: 2011-07-13 21:05:14
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 13 Lip, 22:25, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > a kogo obchodzi co wyjaśniają pracownicy skoro w zmianach jest wyraznie
    > napisane inaczej.

    pozostaje też pytanie jaki warunek jest wpisany w systemie
    naliczającym opłaty ;)

  • 50. Data: 2011-07-13 21:06:19
    Od: m <...@...gmail.com>

    W dniu 13.07.2011 15:25, witek pisze:

    > jakby tam było albo to zapacilbys rowniez jakbys oba warunki spełnił

    Ale komplikujecie...
    Najlepiej sytuację opiszę scenka z podwórka.
    Wyobraźcie sobie, że podchodzi do was dres i mówi:
    " Dostajesz w zęba jeżeli nie dasz mi telefonu ALBO nie dasz mi fajek"

    I wtedy wystarczy spełnić jeden warunek i mieć spokój.

    Oczywiście sytuacja jest czysto teoretyczna. Dres najpewniej powie:
    " Dostajesz w zęba jeżeli nie dasz mi telefonu i nie dasz mi fajek"

    Pozdrawiam.