  • 1. Data: 2003-07-23 07:00:59
    Temat: mBank - zakładanie konta, oszustwa mLinii itd - PRZESTRZEGAM
    Od: "Tomek" <member@_no_spam_elektronika.lublin.pl>

    Witam,

    opiszę wam sytuację, może ktoś tak miał? albo ja mam takie "szczęście"

    założyłem konto w mBanku, 10.07 odesłalem podpisaną umowę, 14.07 dosłałem
    faksem xero dowodu, mLinia potwierdziła fakt że umowa dotarła fax też, ale
    nie jest zarejetsrowana, kazali zadzwonić po 15.
    Dzwonię po 15, przepraszamy ale umowa nie zarejestrowana bo dział pracuje do
    15, proszę zadzwonić jutro.
    Dzwonię - umowa nie zarejestrowana, mamy 7 - 10 dni na rejestrację, pytam
    czy mają umowę i xero - tak mamy.
    Dzwonię dzisiaj, umowa nie zarejestrowana, nie mają umowy i xera, poczta ma
    10!!! dni roboczych na dostarczenie przesyłki (wg poczty ma 5 dni
    roboczych), umowę wprowadzą w ciągu 10 dni od otrzymania, czyli ch... wie
    kiedy, żeby nie było niedomowień 10 dni roboczych - razem mamy mniej więcej
    ok. miesiąca.

    Dla mnie straszne gówno taki bank, konto elektroniczne zakładałem w Pekao 2
    tygodnie, w czasach kiedy pani w oddziale nie wiedziała o czym mówię.
    Zostanę chyba w Pekao, bo widzę jednak że Pekao to straszny beton,
    niereformowalny, ale mBank przeszedł sam siebie.
    Szkoda że zaufałem tym oszustom i przelałem już kasę na konto, która bidulka
    leży sobie.

    Wczoraj dostałem maila, który żeby było ciekawiej twierdzi, że na
    rejestrację mają 3 dni robocze, a ten dział umów pracuje ..... od 7 do
    14:30 - nic dodać nic ująć....
    Poczekam, aż to w końcu zarejestrują, wypłacam kasę i nie chcę słyszeć
    więcej słowa mBank, są inne banki.

    Pozdrawiam
    Tomek

    PS Gdzieś kiedyś był taki ranking banków internetowych? może ktoś wrzuci
    linka.

  • 2. Data: 2003-07-23 07:08:49
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <member@_no_spam_elektronika.lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:bflbre$o0k$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Witam,
    >
    > opiszę wam sytuację, może ktoś tak miał? albo ja mam takie "szczęście"

    to ty jakiś świeży jesteś?
    od szybkości mBanku trąbi się jakieś dwa miesiące.
    Na szczęście później pakiety IP szybciej chodzą po kablach, o ile w ogóle
    mają gdzie dojść.
    Narazie twój czas otwarcia mieści się w normie.

  • 3. Data: 2003-07-23 08:11:40
    Od: "Tomek" <member@_no_spam_elektronika.lublin.pl>

> [...]
    > mają gdzie dojść.
    > Narazie twój czas otwarcia mieści się w normie.

    no świerzy jestem :-))), właśnie dlatego się zdecydowałem na mBank, że
    pakiety szybciej chodzą po kablach,
    Wiesz, że to miało trawać to wiem, ale wkurza mnie to że tam każdy mówi co
    innego, jakby mieli spójne stanowisko, to pewnie bym się nie czepiał.

  • 4. Data: 2003-07-23 08:53:58
    Od: "thorak" <t...@N...net>

    Tomek wystukal(a):
> [...]
    > Wiesz, że to miało trawać to wiem, ale wkurza mnie to że tam każdy
    > mówi co innego, jakby mieli spójne stanowisko, to pewnie bym się nie

    troche przesadzasz, czasami zdarza sie ze jest dorbne opoznienie, zanim
    zdecydowalem sie na mbank to nie opuszczalem peksy dopoty dopoki wszystko
    nie zostalo zalatwione i nie dostalem karty do bankomtu do domku :) za
    bardzo sie napaliles ;) i za szybko wszystko chciales wiecej luzu ;] pko bp
    to to dopiero uczy pokory ;)

    --
    pozdro
    thorak

  • 5. Data: 2003-07-23 09:05:00
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Wiesz, że to miało trawać to wiem, ale wkurza mnie to że tam każdy mówi co
    > innego, jakby mieli spójne stanowisko, to pewnie bym się nie czepiał.

    Spokojnie. Mój ojciec miał, sorry, nadal ma konto w mBanku. Niestety, rok
    temu zmarł po ciężkiej chorobie. Dopiero się zaczęła jazda... :)
    Dla mnie BRE i wszystkie jego zabawki są przegrane.

    MaciejK

  • 6. Data: 2003-07-23 10:20:23
    Od: "Tomek" <member@_no_spam_elektronika.lublin.pl>

    Użytkownik "thorak" <t...@N...net> napisał w wiadomości
    > troche przesadzasz, czasami zdarza sie ze jest dorbne opoznienie, zanim

    przesadzam? może, że się napalilem, pewnie tak, ale nie chodzi mi o to że
    się coś przedłuża, jeśli by powiedzieli, że trzeba czekać miesiąc to bym
    czekał.

    Chodzi o to że panienka na infolinii mówi, że ma papiery, a potem za tydzień
    one znikają.
    To jest niepokojące.....
    Oznacza to że nie panują nad obiegiem, co z kolei prowadzie do prostego
    wniosku, że mają tam niezły burdel w archeo :-)

  • 7. Data: 2003-07-23 10:25:58
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 03-07-23 11:05, Użytkownik Maciek Kycler napisał:

    > Spokojnie. Mój ojciec miał, sorry, nadal ma konto w mBanku. Niestety, rok
    > temu zmarł po ciężkiej chorobie. Dopiero się zaczęła jazda... :)
    > Dla mnie BRE i wszystkie jego zabawki są przegrane.

    Jeżeli czujesz się na siłach to czy mógłbyś przybliżyć na forum grupy
    pułapki i haczyki jakie każdego z nas mogą spotkać w podobnej sytuacji
    jak Twoja, czyli umiera osoba z rodziny, posiadająca konto wirtualne?

    andy_nek

  • 8. Data: 2003-07-23 11:03:58
    Od: p...@w...pl

    Miałes takie szczęście :P

    Pare postów nizej opisałem wrażenia z zakładania konta w mbanku i inteligo.
    W mbanku trzeba sie nieco nameczyc, no ale wszystko jest za darmo.
    W inteligo załozyli mi konto w tydzień gwoli ścisłości :)

    Problemy z mbankiem bbyc może wynikaja z ich darmowości, masa ludzi do nich
    wali, i zawsze gorzej sie pracuje gdy na biurku lezy 500 podań okonto a nie 5.
    Zdarzają się też posty o złym funkcjonowaniu, nie respektowania dyspozycji,
    osobiście nie zdarzyło mi się nic takiego, mało tego jestem skłonny uznać, że
    takie nieścisłości wynikaja z nieznajomości regulaminu mbanku, lub
    nieznajomości obsługi swego konta.
    Nie raeklamuję zadnego banku, ale mam konto w mbanku i płacę z niego wszystko,
    bezproblemowo, konto inteligo mam dla wypłat bankomatowych, dla których mbank
    jest neico zacofany pod wzgledem ilosci punktów.

    To tyle. mIłego dzionka :)

    KRZYCHO

  • 9. Data: 2003-07-23 11:05:15
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Maciek Kycler wrote:
    > Dla mnie BRE i wszystkie jego zabawki są przegrane.

    Dla mnie to najlepszy bank i nic mi sie jeszcze w nim
    nie przydazylo trzeba tylko dobrze czytac i rozumiec tekst
    pisany.
    Zadnych probglemow najwyzsze oprocentowanie -
    mBank i zaden inny :)
    ale tak ajest prawda.

    --
    Adik

  • 10. Data: 2003-07-23 11:35:06
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

> [...]
    > nie przydazylo trzeba tylko dobrze czytac i rozumiec tekst
    > pisany.
    > Zadnych probglemow najwyzsze oprocentowanie -

    He, he... żebyś się nie zdziwił:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/emax/porownanie.html
    ;P

    T. D.