  • 1. Data: 2003-07-22 19:36:26
    Temat: gdzie haczyk?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    znalazlam takie "cóś"
    http://www.e-transfers.com/1.htm
    raczej nie polecam bo.. no wlasnie gdzie tkwi haczyk?
    TMK

  • 2. Data: 2003-07-22 20:01:47
    Temat: Re: gdzie haczyk?
    Od: zdan <z...@i...pl>

    Cytat z http://www.e-transfers.com/6.htm :

    "Praktyka pokazuje, że o po zrozumieniu sposobu działania naszej firmy
    następuje gwałtowny wzrost generowanego na e-koncie ruchu a w
    konsekwencji uzyskiwanego przez pracownika przychodu"

    I wszystko jasne

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | z...@i...pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 3. Data: 2003-07-22 21:00:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www2.gazeta.pl/usenet/704534,27014.html?group
    =pl.praca.dyskusje&tid=52351

  • 4. Data: 2003-07-22 21:26:37
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "TMK" napisał w wiadomości ...
    > znalazlam takie "cóś"
    > http://www.e-transfers.com/1.htm
    > raczej nie polecam bo.. no wlasnie gdzie tkwi haczyk?

    Dla mnie pralnia.

  • 5. Data: 2003-07-22 21:51:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    jo44 wrote:
    > Dla mnie pralnia.

    https://www.srsplus.com/en-def-eda8d2d209bc/cgi-bin/
    whois.cgi?domain=e-transfers&tld=com&x=27&y=12

    Calkiem nowa ta domena...

  • 6. Data: 2003-07-22 22:03:18
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości ...

    https://www.srsplus.com/en-def-eda8d2d209bc/cgi-bin/
    whois.cgi?domain=e-transfers&tld=com&x=27&y=12

    > Calkiem nowa ta domena...

    Ja tam na rok bym jej nie wykupował.....
    ;)))))))

  • 7. Data: 2003-07-22 23:23:48
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

    > Dla mnie pralnia.

    Raczej rotfl miesiaca... Jednak jest to mozliwe, skoro na stronie jest
    podany link do otwarcia konta bez "polecajacego".... Swoja droga pomyslowosc
    nie zna granic...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 8. Data: 2003-07-23 05:17:24
    Od: "Dj" <l...@o...pl>

    > znalazlam takie "cóś"
    > http://www.e-transfers.com/1.htm
    > raczej nie polecam bo.. no wlasnie gdzie tkwi haczyk?
    > TMK

    no coz....sa dwie mozliwosci
    albo pralnia, albo ...pomysl inteligo na to jak zdobyc klientow na swoje
    konta
    (cicha współpraca pomiedzy inteligo i e-transfers),
    tylko co najlepsze, gdyby to byla prawda to na ich stronie www.inteligo.pl
    huczało by od informacji na ten temat--a tam ani widu, ani slychu

    ja jednak pozostaje przy pierwszej opcji--to pralnia, a jezeli ludzie w to
    uwierza
    to bedzie to bardzo duzaaaaa pralnia i nawet nikt sie niczego nie domysli,
    a w szczegolnosci panowie i panie ze stolkow w urzedzie skarbowym.
    no bo niby jak???
    jest sobie firma, ktora ma brudne pieniadze, ale przychodzi moment,
    ze pieniazki moga byc potrzebne na inwestycje--niekoniecznie firmowe,
    wiec trzeba je jakos wyprac!!
    no to ja jako potencjalny szef takiej firmy, szukam naiwniakow,
    ktorzy udostepnia mi swoje ROR-y do dokonywania przelewow,
    no ale jak wiadomo--nikt nie udostepni ROR-a za darmo,
    to wykupuje domene, oferuje "legalna prace",
    i wmawiam im, ze udostepniajac swoje konto, beda mieli z tego korzysci,
    pozbywam sie calkowicie kosztow--bo oplate za prowadzenie rachunku ponosi
    jego wlasciciel,
    mam 5mln PLN i je legalizuje...przelewam je w czesciach na konta moich
    "pracownikow",
    oczywiscie kazdy przelew na sume mniejsza niz 10tys Euro - bo inaczej
    zainteresuje sie tym inteligo,
    teraz skoro pieniazki sa u moich "pracownikow"-znow je przelewam itp, itd
    az w fazie koncowej, znajduja sie one gdzies na moim koncie w innym banku,
    ale juz calkowicie
    zalegalizowane, no bo przeciez tak na pierwszy rzut oka to ja te pieniadze
    "dostalem" od jakichs ludzi,
    wiec jak one moga byc brudne....skoro przeszly przez tyle osob
    to tak jak z datkami na radio maryja--te pieniadze nie sa brudne-bo
    przysylaja je ludzie
    i tak samo zrobilem ja
    A korzystanie z bardzo wielu ROR-ow i przelewania pieniedzy pomiedzy nimi to
    tzw. petelka
    dokladnie taki sam sposob laczenie petelka stosuje sie przy wlamaniach
    komputerowych,
    a potem jeden na drugiego, ze to on jest winny,a drugi na trzeciego itd itp
    i w koncu rozgorzeje afera, firmy juz nie bedzie
    w kraju dojdzie do procesu, ale z powodu braku oskarzonego (czyli
    wlasciciela firmy,
    ktory tak naprawde moze sie okazac niezyjacym juz emerytem--bo tak tez
    bywalo,
    ze prawdziwy wlasciciel nie byl nawet rejestrowany, a podlozyl jakiegos
    dziadka)
    postepowanie zostanie umozone, a bandzior sie bedzie smial w najlepsze z
    polskiego prawa
    i wymiaru sprawiedliwosci--tak tak..
    biedni pracownicy nie dostana nawet grosza...a jeszcze moga zostac oskarzeni
    wspoludzial w przestepstwie

    lepiej uwazajcie----pozdrawiam

    p.s. to tylko moj scenariusz, ale nie kazdy musi sie z nim zgadzac

  • 9. Data: 2003-07-23 09:44:30
    Od: k...@a...pl

    Przecież to już na pierwszy rzut oka pachnie jakimś przekrętem !!! Na czym niby
    mam zarabiać ? że będę przelewał pieniądze z jednego konta na drugie ??
    przeciez to bez sensu ? A poza tym co to za firma która podaje tylko numer
    komórki ??

  • 10. Data: 2003-07-23 17:22:22
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > znalazlam takie "cóś"
    > http://www.e-transfers.com/1.htm
    > raczej nie polecam bo.. no wlasnie gdzie tkwi haczyk?
    > TMK

    Jeśli to jest firma to niech podadzą NIP i REGON