  • Data: 2002-11-17 11:11:43
    Temat: Re: mBank - smieszny
    Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Kolega za moją namową zwrócił się do mBanku z wnioskiem o założenie
    > konta.Przysłali mu pakiet papierów z nr telefonu.Ich.Niestety do NICH sie
    > nie dodzwonisz-bo trzeba tonowo wygryzać numery.Kolega nie ma tonowego
    > wybierania.Więc nie może się dodzwonić,kilentem nie będzie bo juz ma dosyć
    > tej nagranej papugi w mBanku.
    > Spróbujcie
    > 0801-362 265
    > To ci nowoczesność.
    > Sz

    Sorry, ale śmieszny to nie jest mBank, ale tego typu wątek.

    O co Ty masz tak naprawdę pretensję?

    mBank to specyficzny, wirtualny bank i siłą rzeczy aby korzystać z niego w 100%
    musisz mieć komputer i telefon (tonowy). Przecież doskonale zdajesz sobie z
    tego sprawę już przed załozeniem konta.

    To tak jakbym np. kuipł samochód w firmie x, a nieposiadał bym prawa jazdy. I
    potem miałbym pretensje do tej firmy x...

    no comments