  • 1. Data: 2014-06-25 15:30:09
    Temat: mBank się zesrał?
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    czy mbank zmulił totalnie czy tylko u mnie?

  • 2. Data: 2014-06-25 15:49:49
    Temat: Re: mBank się zesrał?
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <h...@g...com>

    > czy mbank zmulił totalnie czy tylko u mnie?

    Zmulił.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2014-06-25 19:20:29
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    dzięki, chyba już mu przeszło.

  • 4. Data: 2014-06-25 19:38:23
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <h...@g...com>

    Tak swoją szosą, to zauważyłem pewną przypadłość...
    Link do strony banku mam w Ulubionych; od jakiegoś tygodnia strona logowania
    raz otwiera mi się po nowemu, raz po staremu.
    Np. dzisiaj; wcześniej po kliknięciu w odnośnik otworzyła się nowa strona
    logowania,
    a przed chwilą stara.
    Czym to może byś spowodowane?
    Ciasteczek nie ruszałem...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 5. Data: 2014-06-25 21:13:57
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ja tu bym się doszukiwał racjonalizacji kodu przez tuska... ale to moje
    zdanie...

  • 6. Data: 2014-06-26 10:31:18
    Od: a...@g...pl

    Henryk "Plumski" Plumowski wrote:

> [...]
    > logowania raz otwiera mi się po nowemu, raz po staremu.
    > Np. dzisiaj; wcześniej po kliknięciu w odnośnik otworzyła się nowa strona

    https://www.mbank.com.pl i...

    pierwsze wejście - nowa.
    kolejne wejścia (przez jakiś czas) - stara.

    Ot taki feature jakbyś jednak chciał starą dostać.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 7. Data: 2014-06-26 10:36:26
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-06-26 10:31, a...@g...pl pisze:

    > https://www.mbank.com.pl i...
    >
    > pierwsze wejście - nowa.
    > kolejne wejścia (przez jakiś czas) - stara.
    >
    > Ot taki feature jakbyś jednak chciał starą dostać.

    stara strona się odpala, ale zalogować się nie można
    przynajmniej ja nie mogę, ale pewnie dlatego, że stara wersja została
    już u mnie wyłączona

    Marcin "lolekanabolek"

  • 8. Data: 2014-06-26 11:17:39
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <h...@g...com>

    > stara strona się odpala, ale zalogować się nie można
    > przynajmniej ja nie mogę, ale pewnie dlatego, że stara wersja została już
    > u mnie wyłączona

    Nie miałem problemu; zalogowałem się i robiłem co chciałem.
    O powyższym sposobie nie wiedziałem ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek