    From: "slovek" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank schodzi na psy :(
    Date: Fri, 28 Nov 2003 13:40:36 +0100

    > Niestety, wraz z coraz większą ilością produktów jakość mBanku spada.
    > Wygląda na to, że wejście na rynek było dobrze przemyślane, a produkty
    > jakie wtedy oferował były dobrze oprocedurowane. Teraz niestety
    > zamiast przemyślanej obsługi wciskane są knoty proceduralne...

    Zgadzam sie!!!
    Właśnie jestem wkurzony tym, że nie moge wziąć u nich kredytu odnawialnego
    (na podstawie historii mBanku).
    Powód - moja umowa o prace jest zbyt krótka (jest jeszcze przez 7 miesiecy),
    po niej bedzie nastepna, ale jestem niewiarygodny w oczach ich Analityków
    (...)
    Natomiast ktoś kto jest na umowe o dzielo dostanie - wystarczy ze da
    zaswiadczenie o zarobkach za ostatnie 6mies. Jakoś nie widze różnicy miedzy
    mną a taką osobą - tyle ze Ja nic nie zalatwie ... (ja mam umowe na nastepne
    miesiace, a ktos taki nie). Chciałbym zostać potraktowany jako taka osoba -
    ale nie da sie ...
    Poza tym wkurzający jest brak innych mozliwosci zabezpieczenia takiego
    kredytu, oraz brak mozliwosci zawarcia umowy na krótszy okres (np. 6mies :)

    Oczywiscie zasłaniają się regulaminem ...
    Mysle ze nie bede juz zachwalal tego banku - choc do tej pory bylem
    zadowolony.
    Szkoda, ze na to konto splywala wyplata, bo teraz w innym banku zeby
    uruchomic np. debet, musze przeniesc wyplate na min 3mies., czyli 3mies w
    d....

    slovek