  • 11. Data: 2004-03-04 15:26:56
    Temat: Re: [mBank] rynek decyduje ...
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > PS
    > ale stabilny wzrost liczby rachunków jednak nieco przeczy tezie o
    > _masowej_i_zauważalnej_ tendencji do ich zamykania, bardziej znaczący
    byłby
    > spadek depozytów _na_tle_innych_banków_ (np. VWB?)

    Wszystko nie odbywa sie tak szybko; mnie juz miesiac VWB otwiera rachunek,
    ale niedlugo juz mam dostac wszystkie przesylki i wtedy cala kase z mBanku
    przelewam do nich, rachunki w mBanku oczywiscie zostawie , ale z saldem ok
    100zl (nie dorobia sie na tym). Brak darmowych przelewow nie zacheca mnie do
    trzymania tam kasy. Przelew jest dla mnie podstawowa forma w banku
    internetowym. Mam konto w Lukasie z ktorego reguluje platnosci za rachunki,
    a mBank uzywalem jako skarbonke, z ktorej moglem przez przelew pobierac
    sobie odpowiednia kwote do innego banku, na inne inwestycje itp.

  • 12. Data: 2004-03-04 20:32:21
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Krzysztof wrote:

    > Wszystko nie odbywa sie tak szybko; mnie juz miesiac VWB otwiera rachunek,
    > ale niedlugo juz mam dostac wszystkie przesylki i wtedy cala kase z mBanku
    > przelewam do nich [...]

    No a co zrobisz w maju, kiedy konto w VWBd będzie płatne?

    --
    luzyta

  • 13. Data: 2004-03-04 20:37:37
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c283lr$jdh$...@t...icpnet.pl,
    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>:

    > No a co zrobisz w maju, kiedy konto w VWBd będzie płatne?

    Masz jakis przeciek? ;)

    --
    Robert

  • 15. Data: 2004-03-04 20:39:25
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c28448$jdh$...@t...icpnet.pl,
    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>:

    > Sure! :-))

    A ile bedzie platne?

    --
    Robert

  • 14. Data: 2004-03-04 20:39:25
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c28448$jdh$...@t...icpnet.pl,
    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>:

    > Sure! :-))

    A ile bedzie platne?

    --
    Robert

  • 16. Data: 2004-03-04 20:40:03
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    RobertSA wrote:

    > Masz jakis przeciek? ;)

    Sure! :-))

    --
    luzyta

  • 17. Data: 2004-03-04 20:43:42
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    RobertSA wrote:

    > A ile bedzie platne?

    No przecież 3,5 peelena. Ale nic więcej (jakieś dodatkowe warunki
    brzegowe?) nie wiem :-)

    --
    luzyta

  • 18. Data: 2004-03-04 20:43:56
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c284b4$jdh$...@t...icpnet.pl,
    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>:

    > No przecież 3,5 peelena. Ale nic więcej (jakieś dodatkowe warunki
    > brzegowe?) nie wiem :-)

    To i tak sporo wiesz.

    P.S. Niezwykle szybko odpowiadasz dzis na grupie.

    --
    Robert

  • 19. Data: 2004-03-04 20:43:56
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c284b4$jdh$...@t...icpnet.pl,

  • 20. Data: 2004-03-04 20:51:02
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    RobertSA wrote:

    > To i tak sporo wiesz.

    Spotkałam dziś światowego człowieka :-)
    [pozdrowienia niniejszym dla pana Przema]
    Mam tez info o mSzopie i przewoźnikach, ale to pewnie nikogo nie
    zainteresuje ;-))))

    > P.S. Niezwykle szybko odpowiadasz dzis na grupie.

    Oh, to teraz zamilknę i se coś poczytam :-)

    --
    luzyta