  • 1. Data: 2005-06-20 13:58:26
    Temat: mBank: pytanie o eMax plus
    Od: "halonet" <h...@o...pl>

    cześć,
    mam konto w mbanku - ekonto (1%) i emaxa(2,5%)

    ale zobaczyłam ze jest jeszcze emax plus (5%)
    z czym to jeść - jakie są inne zalety (oprócz oprocentowania) i wady

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-20 14:02:58
    Temat: Re: mBank: pytanie o eMax plus
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    gg wrote:
    > Wada: jeden darmowy przelew miesięcznie z tego rachunku. Czyli jest to
    > taka skarbonka do której raczej masz wkładać...

    ale mozna miec wiecej niz jeden - wiec generalnie wtedy graniczenie do 3
    wyplat w miesiacu bezpaltnych :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-20 14:04:12
    Od: "gg" <n...@m...com>

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-06-20 14:05:00
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik halonet napisał:

    > ale zobaczyłam ze jest jeszcze emax plus (5%)
    > z czym to jeść - jakie są inne zalety (oprócz oprocentowania) i wady

    Wada jest to, ze mozna bezplatnie wyplacic pieniadze tylko raz na miesiac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-06-20 14:06:20
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Normalny człowiek to na stronie mbanku by się tego dowiedział www.mbank.pl

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 6. Data: 2005-06-20 14:23:08
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Mithos wrote:

    > Wada jest to, ze mozna bezplatnie wyplacic pieniadze tylko raz na miesiac.

    e tam, można ile sie chce, coś niedoczytałeś

  • 7. Data: 2005-06-20 14:24:08
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    halonet wrote:

    > cześć,
    > mam konto w mbanku - ekonto (1%) i emaxa(2,5%)
    >
    > ale zobaczyłam ze jest jeszcze emax plus (5%)
    > z czym to jeść - jakie są inne zalety (oprócz oprocentowania) i wady

    a ja się podłącze do pytania. Ile kosztuje ten jeden jedyny przelew
    zewnętrzny - 0 czy .5 PLN, bo mam sprzeczne informacje od mlinek?

  • 8. Data: 2005-06-20 14:36:33
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Rafał Krupiński" <ruf10_at_op_dot_pl@nospam> napisał w
    wiadomości news:42b6d151$1@news.home.net.pl...

    > e tam, można ile sie chce, coś niedoczytałeś

    pewnie że można ile się chce... tylko po 5 zł za przelew

  • 9. Data: 2005-06-20 14:47:48
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Rafał Krupiński napisał:

    > e tam, można ile sie chce, coś niedoczytałeś

    Gdzie cos zle napisalem ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-06-20 14:50:26
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Mithos wrote:

    > Gdzie cos zle napisalem ?

    ale lipa, to ja niedoczytałem :) , canceluje