  • 11. Data: 2009-02-24 12:57:38
    Temat: Re: sesje elixir - częstotliwość przelewów
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 24, 1:52 pm, " aneczka" <a...@g...pl> wrote:

    > Chłopak wpuścił cie w maliny. Przelewy (niezaleznie od sumy) idą sesjami
    > elixir, nadają się więc do gadania w tempie dwa zdania na dzień
    >
    > --

    Juz widze wewnetrzne przelewy idace elixirem :D

  • 12. Data: 2009-02-24 12:58:50
    Od: BK <b...@g...com>

    > Chłopak wpuścił cie w maliny. Przelewy (niezaleznie od sumy) idą sesjami
    > elixir, nadają się więc do gadania w tempie dwa zdania na dzień
    >
    > --

    I jeszcze jedno: akurat to czy przelew idzie elixirem zalezy od kwoty.
    Elixir obsluguje przelewy do 1 000 000 zl. Powyzej tej kwoty ida przez
    SORBNETEM.

  • 13. Data: 2009-02-24 13:02:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 12:52:20 +0000, aneczka napisał(a):

    > Chłopak wpuścił cie w maliny. Przelewy (niezaleznie od sumy) idą sesjami
    > elixir, nadają się więc do gadania w tempie dwa zdania na dzień

    Akurat przelewy mBank->mBank nie czekają na eliksira ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-02-24 13:06:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " aneczka" <a...@g...pl> writes:

    > Chłopak wpuścił cie w maliny. Przelewy (niezaleznie od sumy) idą sesjami
    > elixir, nadają się więc do gadania w tempie dwa zdania na dzień

    Ale ja zrozumiałem, że chodzi o wewnętrzne.

    --
    KJ
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej

  • 15. Data: 2009-02-24 18:13:51
    Temat: Re: [mBank - pół żartem] tytuł i częstotliwość przelewów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@...u.s.h.m.a.i.l.com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > (bezpłatne, w przeciwieństwie do
    > haseł jednorazowych, za które się płaci przy zamawianiu nowych list)

    od kiedy płaci sie za listy?

    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 16. Data: 2009-02-24 18:13:54
    Temat: Re: tytuł i częstotliwość przelewów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Moze w firmach lub uczelniach, gdzie zablokowano GG?
    > Przelewy na konta mbankowe dochodzace praktycznie natychmiast bez
    > czekania na sesje?

    oczywiscie

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 17. Data: 2009-02-24 19:22:14
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    " aneczka" news:go0qi4$dsm$1@inews.gazeta.pl

    > Chłopak wpuścił cie w maliny. Przelewy (niezaleznie od sumy) idą sesjami
    > elixir, nadają się więc do gadania w tempie dwa zdania na dzień

    Czy szanowna koleżanka wykonywała kiedyś przelewy pomiędzy rachunkami w
    mBanku? Z treści posta wysuwam wniosek, że nie i stąd takie głupoty w tym co
    wyżej zacytowane.

  • 18. Data: 2009-02-24 20:18:11
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 24 Feb 2009 09:35:41 +0100, Kucing wrote:

    > Temat proszę potraktować z przymrużeniem oka.

    Dawno temu na forum mBanku zaproponowałem, żeby oprócz opcji powtórzenia
    przelewu była opcja odpowiedzi na przelew przychodzący, właśnie w celu
    stworzenia takiego bezpiecznego komunikatora. :-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 19. Data: 2009-02-24 20:48:37
    Od: rafal <r...@n...none>

    Chciałbym mieć dużo znajomych i żeby codziennie z 50 osób zapraszało
    mnie na piwo w ten sposób ;)

  • 20. Data: 2009-02-28 17:15:04
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 20:22:14 +0100, Edward Malinowy napisał(a):

    > Czy szanowna koleżanka wykonywała kiedyś przelewy pomiędzy rachunkami w
    > mBanku? Z treści posta wysuwam wniosek, że nie i stąd takie głupoty w tym co
    > wyżej zacytowane.

    A ja przypuszczam, że Ty nigdy takiego SMS z mBanku nie dostałeś.
    Bo:
    1. Za te otrzymywane z mbanku SMS-y się płaci (ja płace po 20 gr)
    2. W takim SMS-ie są: data, godzina, numery rachunków, kwota, a na tytuł
    przelewu zostaje nie więcej niż kilka znaków.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof