  • 1. Data: 2012-11-16 09:28:30
    Temat: mBank - pogorszenie zasad przewalutowania transakcji dla kart MC
    Od: luc <b...@g...net>

    Takim komunikatem w serwisie uraczyli:

    =====================
    Witamy,
    informujemy, że zgodnie z aktualnymi Taryfami prowizji i opłat bankowych w mBanku z
    dniem 3 grudnia br. zacznie obowiązywać prowizja za przewalutowanie transakcji
    zagranicznych dokonanych kartami MasterCard mBanku (z wyłączeniem kart Miles & More).
    Prowizja w wysokości do 2% wartości transakcji pobierana będzie w przypadku
    transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki, dokonanych w walucie innej niż waluta
    rozliczeniowa karty.
    Dla kart MasterCard mBanku walutą rozliczeniową jest EUR, zatem transakcje dokonywane
    w tej walucie nie będą związane z dodatkową prowizją za przewalutowanie.
    =====================

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2012-11-16 19:55:39
    Od: Duke <c...@m...com>

    W dniu 2012-11-16 09:28, luc pisze:

> [...]
    zagranicznych dokonanych kartami MasterCard mBanku (z wyłączeniem kart Miles & More).

    Ciekawe, w TOiP pod cennikiem kredytowych Mastercardów jest wyraźnie
    napisane: " W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki,
    dokonanych w walucie innej niż waluta rozliczeniowa, mBank pobiera
    dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości do 2%
    wartości transakcji. Prowizja będzie obowiązywać od dnia 03.12.2012 r"

    Żadnych wyjątków w postaci KK M&M nie wymieniono....

  • 3. Data: 2012-11-16 20:51:22
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 16 Lis, 09:28, luc <b...@g...net> wrote:

    > informujemy, że zgodnie z aktualnymi Taryfami prowizji i opłat bankowych w mBanku z
    dniem 3 grudnia br.

    Hmm, a czy zgodnie z nowa derektywa UE mBank nie powinien o tej
    zmianie poinformowac z 2 miesiecznym wyprzedzeniem?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2012-11-17 03:21:52
    Od: T2 <t...@g...pl>

    W dniu 2012-11-16 19:55, Duke pisze:

> [...]
    > wartości transakcji. Prowizja będzie obowiązywać od dnia 03.12.2012 r"
    >
    > Żadnych wyjątków w postaci KK M&M nie wymieniono....

    Na infolinii poinformowali mnie, że Mastercard Miles&More będzie
    wyłączona z tej opłaty - mają dodać odpowiedni zapis w TOiP po wejścu
    zmian w życie.

  • 5. Data: 2012-11-17 09:32:53
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu piątek, 16 listopada 2012 20:51:23 UTC+1 użytkownik Rafal M napisał:

    > Hmm, a czy zgodnie z nowa derektywa UE

    Art. 29 ust. 1 ustawy o usługach płatniczych.

    > mBank nie powinien o tej
    > zmianie poinformowac z 2 miesiecznym wyprzedzeniem?

    O "proponowanych zmianach". Tymczasem tu będzie "proponowana niezmiana".

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl