  • Data: 2004-01-20 12:42:18
    Temat: Re: mBank - poczta, otwarta koperta z umową i
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no właśnie konkretnego, czy otwierać tam konto w takiej sytuacji.

    I dostałes konkretną - czyli zakładać. Najwyraźniej Ci sie nie spodobała,
    skoro "wyjechałeś" z Adolfem. A skoro masz wyrobione zdanie, to po co
    pytasz?

    > Najbardziej zależy mi na informacji o tym jak w praktyce wygląda wasz
    kontakt z mlinią. Czy faktycznie są >tacy dociekliwi? Mnie zapewniali, że
    pytają się o wszystko, a jedyna informacja której nie ma w tym liście, to
    >nazwisko panieńskie matki.

    A przeczytałeś moją odpowiedź? Jeżeli zadzwonisz na mlinię nie znając
    identyfikatora i telekodu (tego nie ma w papierach, które dostałeś), to
    pracownik zamówi Ci oddzwonienie na podany przez Ciebie numer telefonu w
    celu weryfikacji. Czy ten, kto otworzył kopertę przejął też kontrolę nad
    Twoimi telefonami ;-)))) ?

    > No a z tą pianą to bez przesady :)

    Piana, piana ;-))

    --