  • 11. Data: 2009-11-25 13:01:50
    Temat: Re: mBank - pendrive za konto
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 13:36:34 +0100, Paul napisał(a):

    > hehe jacy wy wszyscy mądrzy jesteście:D
    > wystarczy sprawdzić na kogo jest zarejestrowana domena:
    > ABONENT:
    >

    > BRE BANK S.A.
    > UL. SENATORSKA 18
    > 00-950 WARSZAWA

    A to ciekawe, bo system DNS twierdzi, że na osobę fizyczną!

    DOMENA: pendrivezakonto.pl

    id abonenta: hmns215951 (_osoba fizyczna_) <===!!!

    serwery nazw:
    dns.home.pl. [62.129.252.30]
    dns3.home.pl. [81.210.44.122]
    dns2.home.pl. [213.25.47.166]

    utworzona: 2009.02.27 23:01:49

    ostatnia modyfikacja: 2009.02.27 23:01:49

    opcja: brak

    ABONENT: dane niedostępne

    REJESTRATOR:
    Home.pl sp.j.
    pl. Rodła 9
    70-419 Szczecin
    Polska/Poland
    +48.914325555
    +48.801445555
    i...@h...pl

    Więc gdzie tu widzisz ten BRE?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2009-11-25 13:16:03
    Od: Paul <e...@e...com>

    Chris pisze:

    "Po kliknięciu w podany link przenosi nas na stronę o adresie
    http://www.mbank.net.pl/pp/ekonto.html#tabs=0
    która imituje stronę mBanku, ale w rzeczywistości wcale nią nie jest!"

    o tym mówiłem.

  • 13. Data: 2009-11-25 13:25:12
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Chris pisze:

    > Na dobrą sprawę, to jest normalny, ścigany przez prawo phishing!
    >
    > Na stronie http://www.pendrivezakonto.pl piszą:
    >
    > "1. Wypełnij wniosek o założenie ekonta - kliknij na link ,,Załóż darmowe
    > konto" na dole strony, zostaniesz połączony szyfrowanym połączeniem z
    > serwerem mBanku."
    >
    > Po kliknięciu w podany link przenosi nas na stronę o adresie
    > http://www.mbank.net.pl/pp/ekonto.html#tabs=0
    > która imituje stronę mBanku, ale w rzeczywistości wcale nią nie jest!

    Aczkolwiek whois twierdzi, że właścicielem domeny jest BRE Bank, a
    domena nie została zarejestrowana wczoraj. Ciekawe...

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2009-11-25 13:28:00
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Paul pisze:

    > hehe jacy wy wszyscy mądrzy jesteście:D
    > wystarczy sprawdzić na kogo jest zarejestrowana domena:
> [...]

    Akurat pendrivezakonto.pl jest zarejestrowany na osobę fizyczną.
    Natomiast mbank.net.pl istotnie jest własnością BRE.

    --
    MiCHA

  • 15. Data: 2009-11-25 13:39:35
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    O tym może myślałeś, ale mówiłeś o stronie http://www.pendrivezakonto.pl

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2009-11-25 13:47:35
    Od: "ukaszek" <oracz02@WYTNIJ_TOwp.pl>

    www.mbank.net.pl jest własnoscia
    intercon sp zoo
    ul. zachodnia 70
    90-403 Łódz

    to ona generuje strony zachecajace do zakladania konta w mbanku
    klikajac w odnosnik czy baner otwiera sie strona
    https://form.mbank.com.pl/wnioski/ek/index.html?opti
    on=ppmbank&sprzedawca=..............

    Jestem sprzedawca usług mbanku
    Moje linki generuja sie z strony http://www.darmowekontobankowe.eu

    Moge zaoferowac

    Wpisz 10 ostatnich cyfr rachunku osoby polecającej czyli 0238148112 i zasilenie konta
    kwota powyzej 200zł w ciagu pierwszych 3 miesięcy - pendrive patriot 2gb
    dodatkowo za zakupy karta na kwote wyzsza niz 300zł do 05.01.2010 -pendrive corsair
    4gb

    potrzebujesz wiecej informacji pisz na gg7619563
    lub l...@m...eu

  • 17. Data: 2009-11-25 16:09:55
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "ukaszek" napisał:

    > zasilenie konta kwota powyzej 200zł w ciagu pierwszych 3 miesięcy
    > - pendrive patriot 2gb
    > dodatkowo za zakupy karta na kwote wyzsza niz 300zł do 05.01.2010
    > -pendrive corsair 4gb

    A to ciekawe, bo w mailu, który otrzymałam była mowa o:
    Do 8.01.2010. zapewnisz na koncie przez minimum 24 godziny saldo środków
    w wysokości minimum 100zł.
    Do 8.01.2010. wydasz swoją kartą płatniczą wydaną do rachunku minimum
    300zł

    a na stronie pendrivezakonto.pl - tylko o saldzie transakcji powyżej 300
    zł. Każdy sobie rzepkę skrobie?

    BTW, dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 18. Data: 2009-11-25 18:34:31
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Chris pisze:

    > Po kliknięciu w podany link przenosi nas na stronę o adresie
    > http://www.mbank.net.pl/pp/ekonto.html#tabs=0
    > która imituje stronę mBanku, ale w rzeczywistości wcale nią nie jest!

    Ale kliknięcie na tej stronie w "Załóż konto"
    przenosi już na stronę: https://form.mbank.com.pl/wnioski/ek/index.html
    A tuż już chyba nie ma wątpliwości.

  • 19. Data: 2009-11-25 20:42:27
    Od: "sumi" <s...@p...onet.ohohoNOSPAM.pl>

    Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości

    > Czy ktoś brał może udział w tej promocji (to ponoć druga edycja)?
    > Czy to coś:
    > http://www.pendrivezakonto.pl
    > jest godne zaufania?

    to proste
    strona bierze udział w konkursie www.polecambank.pl
    no i własciciel znalazł taki właśnie sposób na wygranie Hyundai'a
    już ma gwarantowane dvd, a szansę na wycieczkę
    to tyle
    --
    Pozdrawiam - Mirek
    www.gotoweprojektydomow.eu

  • 20. Data: 2009-11-25 21:02:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 21:42:27 +0100, sumi napisał(a):

    > strona bierze udział w konkursie www.polecambank.pl
    > no i własciciel znalazł taki właśnie sposób na wygranie Hyundai'a
    > już ma gwarantowane dvd, a szansę na wycieczkę

    Dokładnie, przecież to oczywiste już gdy się tylko przeczyta opis co należy
    zrobić :) Swoją drogą sprytne - pendrive'y to już ludziom na siłę wciskają,
    na allegro takie 2GB zaczynają się od 15zł a pewnie jak się człowiek zakręci
    to i za jakieś grosze dostanie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944