  • 1. Data: 2005-04-06 19:56:04
    Temat: mBank - parę pytań
    Od: "Kózka Adrian" <e...@i...pl>

    1. Potrzebuję za kilka dni wpłacić pieniądze, a że niemam konta założonego
    to niewiem jakbym założył je dzisiaj, to czy np.: za dwa dni mogły by zostać
    wpłacone pieniądze na nie, bez pełnej aktywacji?

    2. Płaci się coś za prowadzenie konta?

    3. Czy można usunąć kiedyś konto? Jeśli tak, to czy są pobierane za to
    opłaty?

  • 2. Data: 2005-04-06 20:23:08
    Temat: Re: mBank - parę pytań
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    litości... www.mbank.com.pl

  • 3. Data: 2005-04-06 20:36:59
    Od: "Kózka Adrian" <e...@i...pl>

    Wiem że na mBank jest wszystko napidane, ale tego jest zbyt dużo, a ja
    potrzebuję szybkiej odpowiedzi. Przeprasam was.

  • 4. Data: 2005-04-06 20:51:03
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > 1. Potrzebuję za kilka dni wpłacić pieniądze, a że niemam konta założonego to
    niewiem jakbym założył je dzisiaj, to czy np.: za
    > dwa dni mogły by zostać wpłacone pieniądze na nie, bez pełnej aktywacji?

    Tak.

    > 2. Płaci się coś za prowadzenie konta?

    Nie.

    > 3. Czy można usunąć kiedyś konto? Jeśli tak, to czy są pobierane za to opłaty?

    Tak. Nie.

    pozdrawiam
    kursor

  • 5. Data: 2005-04-06 20:52:23
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    > Wiem że na mBank jest wszystko napidane, ale tego jest zbyt dużo, a ja
    > potrzebuję szybkiej odpowiedzi. Przeprasam was.

    no sory ale zamiast czekać na odpowiedź już dawno byś 6 razy znalazł
    odpowiedź, tu nawet nie trzeba google zaprzęgać do roboty, wystarczy na
    strone wejść i poczytać chwilkę, to nie boli...

  • 6. Data: 2005-04-06 23:18:36
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    zostać
    > wpłacone pieniądze na nie, bez pełnej aktywacji?

    oni dlugo zakladaja konta wiec raczej odpada

  • 7. Data: 2005-04-06 23:26:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > oni dlugo zakladaja konta wiec raczej odpada

    ?? do wpłat??
    jak się dodzwoni to góra kwadrans.