  • 1. Data: 2004-12-01 07:16:54
    Temat: [mBank] offffffff
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    radzę sprawdzić przelewy wystawione z datą przyszłą na dziś. wewnętrzne
    nie poszły o północy i wiszą jako "zaplanowane" jak również nie poszła I
    sesja Elixiru. Przy ew. przelewach tzw. powiązanych może być problem.
    Niestety, mLinka potwierdziła: COś NIE GRA.

    andy_nek

  • 2. Data: 2004-12-01 07:19:08
    Temat: Re: [mBank] offffffff
    Od: m...@p...onet.pl

    > radzę sprawdzić przelewy wystawione z datą przyszłą na dziś. wewnętrzne
    > nie poszły o północy i wiszą jako "zaplanowane" jak również nie poszła I
    > sesja Elixiru.

    Rzeczywiście coś jest nie tak. Wczoraj zaplanowałem na dziś otwarcie IKE i
    przelew też nie poszedł. Zobaczymy drugą sesję.

    MK

  • 3. Data: 2004-12-01 08:16:57
    Od: Nexus <n...@-...poczta.gazeta.pl>

    On 1 Dec 2004 08:19:08 +0100, m...@p...onet.pl wrote:

    >Rzeczywiście coś jest nie tak. Wczoraj zaplanowałem na dziś otwarcie IKE i
    >przelew też nie poszedł. Zobaczymy drugą sesję.

    Wylozyli sie calkiem. Dostepu przez www brak
    m.
    Odpowiadajac na priva usun "-usun-to-" z adresu

  • 4. Data: 2004-12-01 08:56:30
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Rzeczywiście coś jest nie tak. Wczoraj zaplanowałem na dziś otwarcie IKE i
    > przelew też nie poszedł. Zobaczymy drugą sesję.

    I sesja jednak poszła, mój przelew na dziś
    (zlecenie stałe) jest już zrealizowany.(sprawdzałem o 9:30)
    Więc albo poszła tylko częściowo, albo mają
    jakiś problem z zaksięgowaniem tego na rachunkach.