  • 11. Data: 2003-06-10 14:48:57
    Temat: Re: mBank obniza oprocentowanie
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > mozna miec subkonto dla ve
    > --
    > roberts
    > c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

    Z tego co wiem (pytałem w oddziale) to tkzw, -150, nieoprocentowane -
    niezbyt rozsądna lokata, nawet w porównaniu do ekonta w mbanku.

    MW

  • 12. Data: 2003-06-11 07:02:25
    Od: t...@p...onet.pl

    > Od 10 czerwca 2003 roku ulegnie zmianie oprocentowanie nominalne dla:
    > rachunku eKONTO i izzyKONTO do 3,75%, lokaty a vista eMAX do 4,20%, rachunku
    > mBIZNES Konto do 3,75% oraz mBIZNES MAX do 4,20 %.
    > Obniżenie oprocentowania dotyczy również lokat terminowych (eMAX Lokaty,
    > mLOKATY)."
    >
    > Niestety, mKredyt bez zmian - drugi raz z rzedu :-(

    A jak o tym pisałem kilka miesięcy temu, to niektórzy się śmiali. Powtarzam i
    będę powtarzał do znudzenia: "Nie należy brać kredytów długoterminowych,
    których oprocentowanie ustala Prezes".