eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ... › Re: [mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
  • Data: 2003-11-07 18:11:52
    Temat: Re: [mBank] numery telefonów Centrum Obsługi Telefonicznej ...
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:bmloi7$d9l$1@news.onet.pl>
    dnia 2003-10-16, Wojciech Nawara wstukał(a)

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    > wiadomości news:c5ozr4sppvdb.dlg@int15priv.dyndns.org...
    > Spróbuj z zerem, jeśli dzwonisz bez zera, albo bez zera, jak dzwonisz z
    > zerem :-)
    > I zgłoś do b...@i...pl. Bo ten numer powinien działać.

    Po 2 tygodniach sprawa się wyjasniła: PeKaO nie wyraziło zgody na
    połączenia z sieci IDEA (o innych nie wiem).
    Ale najlepsze jest, że na mój mail z pytaniem po 4 dniach dostałem
    odpowiedź z prośbą o nr telefonu i hasło (abo) lub nr tel i pin2 (POP).
    Odesłałem i zapadła martwa cisza. Wczoraj zadzwoniłem pod *22 i bez
    zbytnich korowodów (jakies trzy minuty -sprawdzenie na komórce IDEOBOK-a
    plus kontak rzeczonego z działem technicznym) uzyskałem wreszcie
    powyższe info.

    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem