    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank nowy regulamin od dziś
    Date: Sun, 24 Oct 2010 02:15:06 +0200

    neoniusz wrote:

    > Popatrz na to:
    >
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/browse_thre
    ad/thread/29dc71eed3702bcc?hl=pl#

    Ja nie mam jakichś uprzedzeń wobec osób, które ujawniają jakieś
    "odchyły", chyba, że to jedyne, co ujawniają. Jak mi bardzo się
    nie podoba, to po prostu nie czytam tego. Ale tylko dlatego, że
    ktoś ma hopla na jakimś punkcie, uważać za bzdurne wszystko, co
    pisze ?
    Poza tym - pisze przynajmniej po polsku. Znacznie bardziej mi
    doskwiera systematyczne spamowanie grupy postami reklamowymi z
    p.b.wgpw, albo kaszana w wydaniu plmb, na którą w dodatku część z
    grupy odpowiada...

    Poza tym, komu to przeszkadza ? Można w końcu do KFa wsadzić.

    witrak()