  • 21. Data: 2003-11-07 08:51:06
    Temat: Re: mBank normalnie juz przegina
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bodvl7$c9u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > są
    > gdyby
    > by
    >
    > We łbie się Wam przewraca, to nie właściciel ma dbac o to, zeby miec tyle
    > kasy na koncie, na ile zlecil dyspozycji?
    > Moze powinien tez zarobic za ciebie tyle, ile Ci brakuje :P
    > Wojtek

    Nie zrozumiałeś mnie zupełnie. Mam zarówno eMaxa jak i eKonto. Pieniądze
    trzymam na eMaksie, a przelewam na eKonto w celu wykonania pewnych operacji
    (dość popularny schemat :-).

    Podsumowując: Pieniądze na zlecenia są, tylko na innym koncie, niż to, na
    którym zdefiniowałem zlecenie lub przelew z datą przyszłą. Taka usługa
    pomogłaby mi pamiętać, kiedy mam przelać na eKonto odpowiednią kwotę.

    Trochę mnie ostatnio zmartwiło, że jak zapomniałem tego dokonać, to w mBanku
    wszelki ślad po zleconym przelewie po prostu zniknął. Nie ma go w Historii
    (to oczywiste), ale wg mnie powinien gdzieś "wisieć" z adnotacją, że nie
    został wykonany w zleconym terminie, co np. pozwoliłoby mi na przerzucenie
    tego zlecenia na jakąś przyszłą datę, gdy już mógłbym dopilnować kwestii
    środków na eKoncie. Np. na liście operacji zaplanowanych mogłoby to pozostać
    z możliwością przerzucenia na inny termin lub anulowania.

    Tak czy inaczej, trochę problemów miałem z odtworzeniam parametrów przelewu,
    aby go zrobić ponownie (nie był to przelew zdefiniowany).

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 22. Data: 2003-11-07 08:54:44
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    > Nie. Skąd ten pomysł?

    W pierwszej kolejnosci sa wykorzystywane minuty wynikajace z posiadanego
    planu taryfowego.
    np. masz Idee 60 (60 minut)
    dzwonisz pod standardowe numery (50 minut)
    - zostalo Ci jeszcze 10 minut w abonamencie
    dzwonisz pod numer 0800 (6 minut)
    - zostalo Ci jeszcze 4 minuty w abonamencie
    dzwonisz pod standardowe numery (10 minut)
    - nie masz juz minut wliczonych w abonament
    - za 6 minut placisz wg cennika Idei
    dzwonisz pod numer 0800 (10 minut)
    - za te polaczenie nic nie placisz

    Wniosek za pierwsze polaczenie z numerem 0800 nic nie placisz ale
    zmniejszasz sobie ilosc minut przyslugujaca Ci w ramach abonamentu. Za
    drugie polaczenie z numerem 0800 rowniez nic nie placisz i mozesz od tej
    chwili (od momentu wykorzystania wszystkich minut wliczonych w abonamencie)
    sluchac muzyki w Inteligo 24 h / 24 h za darmo.

  • 23. Data: 2003-11-07 09:03:28
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "RakS" <0...@0...pl> napisał w wiadomości

    > W pierwszej kolejnosci sa wykorzystywane minuty wynikajace z posiadanego
    > planu taryfowego.

    Ile razy mam powtarzać ? NIE !!!

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 24. Data: 2003-11-07 09:10:31
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    > Ile razy mam powtarzać ? NIE !!!

    To znaczy ze wredne babsko na infolini Ideii mnie oszukalo. :((((

    Zaraz to sprawdze na wlasnym telefonie.
    Ale tylko 1 minute bede sluchal muzyki w tym miesiacu,
    a w nastepnym miesiacu, jak okaze sie ze te minuty nie sa wliczane w
    abonament, to troche wiecej.

  • 25. Data: 2003-11-07 09:22:10
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > To znaczy ze wredne babsko na infolini Ideii mnie oszukalo. :((((

    Jeśli tak powiedziała, to zdecydowanie. 0800 zupełnie za darmo, 0801 zgodnie
    z planem taryfowym, 070x zgodnie z podaną opłatą, taryfikacja co minutę.

    www.idea.pl-> usługi

    > Zaraz to sprawdze na wlasnym telefonie.
    > Ale tylko 1 minute bede sluchal muzyki w tym miesiacu,
    > a w nastepnym miesiacu, jak okaze sie ze te minuty nie sa wliczane w
    > abonament, to troche wiecej.

    Ale nie wiem o co Ci chodzi. Zobacz informacje o tej promocji i tabelkę
    opłat.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara