  • Data: 2003-09-10 12:26:16
    Temat: Re: mBank na Mazurach - czyli wizyta w III swiecie
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moje zdziwienie, gdy okazalo sie, ze na Mazurach nie ma ani jednego
    > bankomatu

    I dlatego mam e-pakiet w Fortisie. Nawet w WAWie często miałem bankomaty
    euronetu nie po drodze. A w Polsce porażka. Np w Krynicy nie ma żadnego. w
    Białymstoku tylko dwa, w tym jeden na peryferiach w Auchan. Za 7PLN mam
    bezprowizyjne wypłaty we wszystkich bmatach i 3.5% (zamiast 3.0 w mbanku).

    Stefan