  • Data: 2003-04-30 11:08:47
    Temat: Re: mBank - lokaty krotkoterminowe?
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Loret napisał:
    > Witam.

    > To dlaczego w serwisie transakcyjnym jest lokata na min. rok?

    Pierwsza lokate "krotka" musisz zalozyc przez mLinie, dopiero potem
    bedziesz mial je widoczne. Ja wlasnie po to zeby zobaczyc te opcje w
    przegladarce zadzwonilem na mLinie i zalozylem krotka lokate mimo ze jej
    nie potrzebowalem (tego samego dnia mozna ja anulowac przez internet).
    Ot taka sobie procedurka aktywacji lokat krotkoterminowych.

    MiKo