  • 1. Data: 2004-10-28 09:03:55
    Temat: [mBank] - lokata antybelkowa: brak informacji + dezinformacja
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Miałem (jeszcze 5 minut temu) eMax lokaty antybelkowe w mBanku. Obecnie są
    oprocentowane na 4.8%, więc żadna rewelacja nawet przy uwzględnieniu, że bez
    podatku. Chciałem się dowiedzieć ile potracą mi belkowego z kapitału przy
    zerwaniu. W serwisie nigdzie takiej informacji nie ma, więc zadzwoniłem na
    mLinię. Sympatyczna Pani powiedziała, że bank nie podaje takiej informacji.

    I tu moja sympatia do mBanku za uczciwe podejście do klienta została znacznie
    zredukowana. Krótko mówiąc marketingowa chamówa :-(

    Zapytałem Pani, czy przy zrywaniu jest potrzebne hasło jednorazowe, bo chciałem
    dojść tak daleko, jak się da, a nuż Pani sie myliła i gdzieś się to wyświetli.
    Pani na to, że tak. I to jest dezinformacja, bo nie jest potrzebne. Zerwałem
    niechcący jedną. Wy do mnie tak? To zerwałem wszystkie :-)

    Ile się czeka na otwarcie konta w Inteligo :-)

    Jacek

  • 2. Data: 2004-10-28 09:10:11
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-28, Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > Ile się czeka na otwarcie konta w Inteligo :-)
    Jak wypełnisz formularz to od tej chwili ok 3 tyg...
    Jeśli wydrukujesz umowę i odeślesz do nich - w dwa tygodnie
    się zmieścisz.

    P.S Co mnie ostatnio zaskoczyło i lekko w Inteligo zirytowało:
    Mam 3 rachunki: prywatny, wspólny z żoną i firmowy..
    Chciałem aktywować SMS'y tylko na jeden - NIE da się.
    I-linka stwierdziła, że da się tylko na wszystkie na raz
    za 15 PLN miesięcznie :((
    Najlepsze to, że I-linka zasugerowała aby żona aktywowała
    na mój numer jeśli chcę na wspólny :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2004-10-28 09:15:39
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

    > Jak wypełnisz formularz to od tej chwili ok 3 tyg...
    > Jeśli wydrukujesz umowę i odeślesz do nich - w dwa tygodnie
    > się zmieścisz.

    Ja wypelnilem wniosek online i po tygodniu ( wliczajac sobote i
    niedziele ! ) mialem juz aktywne konto + karte VE i wszystko inne.
    A dokldnie to bylo tak : w piatek w nocy wypelnilem formularz ( kolo 22
    chyba ), w sobote ok. 10 rano zadzwoniono do mnie z Inteligo w celu
    potwierdznia informacji i danych. W nastepny piatek ( czyli tydzien od
    zlozenia wniosku ) przyjechal do mnie kurier, ze wszystkimi papierami,
    karta VE i waliza ulotek informacyjnych itp.

    A konto zakladalem tydzien moze dwa tygodnie temu ( Wawa ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 4. Data: 2004-10-28 09:17:57
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Ile się czeka na otwarcie konta w Inteligo :-)

    Ja czekalem tydzien.
    Ale kazdy bank ma takie wpadki. Zalezy na jakiego konsultatnta trafisz.
    To samo jest w bankach "marmurowych", wszystko zalezy od pracownika.
    Najciekawiej jest jak na infolini telefonicznej mowia jedna, a w
    oddziale banku drugie ( sam mialem kilka takich sytuacji w Citi ).

    Ja bym mBanku tak szybko nie skreslal, chociaz Inteligo tez polecam ;)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-10-28 09:26:04
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Ja bym mBanku tak szybko nie skreslal, chociaz Inteligo tez polecam ;)

    Całkiem to ja go pewnie nie skreślę, ale to już nie będzie skarpeta z
    zaskórniakami na gorsze czasy :-)

    Jacek

  • 6. Data: 2004-10-28 11:40:01
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ile się czeka na otwarcie konta w Inteligo :-)

    Zamienił stryjek siekierke na kijek... Ja wczoraj wysłałem priorytetem
    poleconym do Inteligo dyspozycję zamkniecia rachunku.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2004-10-28 13:03:45
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Służby PR czytują chyba pl.b.b. :-)

    Wszedłem sobie, żeby zobaczyć czy przelew ze zlikwidowanych lokat już wyszedł, a
    tam komunikat:
    "mBank ma dla Ciebie prezent.

    W mBanku czas działa na Twoją korzyść.
    Jesteś z nami już dwa lata i z tej okazji mamy dla Ciebie prezent.
    Złóż wniosek o kartę kredytową Visa Electron lub Visa Classic do 30.11, a w
    prezencie od mBanku otrzymasz ją bez opłaty za wydanie!
    Złóż wniosek o darmową kartę kredytową mBanku."

    Jacek

  • 8. Data: 2004-10-28 13:18:19
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik gg napisał:

    > Zamienił stryjek siekierke na kijek... Ja wczoraj wysłałem priorytetem
    > poleconym do Inteligo dyspozycję zamkniecia rachunku.

    Mozna wiedziec czemu ?

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-10-28 20:17:15
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Wszedłem sobie, żeby zobaczyć czy przelew ze zlikwidowanych lokat już
    wyszedł, a
    > tam komunikat:
    > "mBank ma dla Ciebie prezent.

    Tia , prezent ....i wszystko to z czystej sympatii do wiernego klienta :)

    pozd
    as
    --