  • 1. Data: 2002-02-08 22:50:34
    Temat: mBank - lezy i rz.... jajkiem w majonezie ?
    Od: Dentarg <...@i...com>

    Podczas wykonywania standardowych tranzakcji zdechl mi mBank, a teraz
    nie mozna sie zalogowac bo mowi mi:
    "EFT0419: Otrzymana mapa jest nieprawidłowa (za mało linii)"

    Tez tak macie ? ;))

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 2. Data: 2002-02-08 23:22:38
    Temat: Re: mBank - lezy i rz.... jajkiem w majonezie ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dentarg" <...@i...com> napisał w
    wiadomości
> [...]
    zdechl mi mBank, a teraz
    > nie mozna sie zalogowac bo mowi mi:
    > "EFT0419: Otrzymana mapa jest nieprawidłowa (za

    Nic z tych rzeczy co opisujesz, przed chwila
    sprawdzałem, wszedłem bez problemu. Może przeładuj
    system a najlepiej włącz i wylącz.

    Sark

  • 3. Data: 2002-02-09 08:26:40
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mało linii)"

    > Nic z tych rzeczy co opisujesz, przed chwila
    > sprawdzałem, wszedłem bez problemu. Może przeładuj
    > system a najlepiej włącz i wylącz.

    Mowisz o przeladowaniu systemu transakcyjnego?
    :-)

    Pzdr,

    Maciej

  • 4. Data: 2002-02-09 11:03:48
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"
    <m...@U...TO.komorka.org> napisał w wiadomości

    > Mowisz o przeladowaniu systemu transakcyjnego?
    > :-)

    Stanowczo dementuję, chodziło o system operacyjny
    w komputerze użytkownika :-))

    Sark

  • 5. Data: 2002-02-17 15:40:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Sark <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Stanowczo dementuję, chodziło o system operacyjny
    > w komputerze użytkownika :-))

    Jezeli myślisz o tym co ja, to to żaden system operacyjny nie jest ;)

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313