    Date: Wed, 26 Feb 2020 19:15:35 +0100
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i przekształcenie eKONTA

    W dniu 2020-02-26 18:52, Alf/red/ pisze:

    > Da się. Moje finanse -> Rachunki -> wybierasz rachunek (chyba że masz
    > jeden) -> szukasz pozycji Taryfa.
    > A co do zmiany - to chyba faktycznie w systemie transakcyjnym nie ma
    > opcji. Można zrobić wspólne czy nadać pełnomocnictwo, ale zmiany taryfy
    > nie kojarzę. Obawiam się, że będzie to wymagać formy pisemnej długopisowej.

    Gdy szukałem informacji to na portalu Samcika ktoś napisał w komentarzu,
    że zmienia się przez interfejs Pasaż -> Market -> Rachunki ->
    Przekształcenie konta. Ktoś w komentarzu dalej napisał, że też ma tylko
    możliwość zmiany na Intensive.

    Oczywiście będę dzwonił na infolinię, ale chciałem się przekonać o
    Waszych doświadczeniach.

    W tej sytuacji PKO BP Konto za Zero wygląda całkiem sensownie w
    kontekście banku posiadającego oddziały, bo sama opłata za brak używania
    karty - 10 zł - jest wysoka -
    <https://prnews.pl/potwierdzily-sie-informacje-prnew
    s-pl-pko-bp-zmienia-cennik-kont-znamy-szczegoly-nowe
    go-konta-za-zero-449120>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/