  • 1. Data: 2003-03-14 15:23:09
    Temat: >>> mBank i Visa Classic <<<
    Od: "Doman" <F...@Y...Ass>

    Witam !
    Jestem posiadaczem eKonta w mbanku. Konto to oferuje jedynie Vise Electron ja
    jednak potrzebuje Vise Classic. Czy da sie ja jakos zamowic ?
    --
    Pozdrawiam, Doman.

    "Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka
    cisza."

    DomansMail<At>Gazeta<Dot>Pl

  • 2. Data: 2003-03-14 15:29:16
    Temat: Re: >>> mBank i Visa Classic <<<
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Doman wrote:
> [...]
    > Jestem posiadaczem eKonta w mbanku. Konto to oferuje jedynie Vise
    > Electron ja jednak potrzebuje Vise Classic. Czy da sie ja jakos

    Tylko Visa Gold - lub jesli internet to karta wirtualna

  • 3. Data: 2003-03-14 15:43:11
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    Użytkownik "Doman" <F...@Y...Ass> napisał w wiadomości
> [...]
    ja
    > jednak potrzebuje Vise Classic. Czy da sie ja jakos zamowic ?
    Obecnie jest dostępna tylko Visa Gold za 250 PLN rocznie.
    W ciągu 2 miesięcy jest szansa na Visę Classic - jest już w fazie testów
    wewnętrznych.

  • 4. Data: 2003-03-14 16:32:17
    Od: "Doman" <F...@Y...Ass>

    Za miesiac dowiedzialem sie w mLini :)

  • 5. Data: 2003-03-14 16:36:02
    Od: "Doman" <F...@Y...Ass>

    No kurcze, w Era GSM na
    http://www.era.pl/cgi-bin2/moja/index.php?id=kartam
    (14 linijka od dolu) jest napisane ze w przypadku mBanku wymagaja Visy Classic
    jak to ? Z tego co rozumiem nie jest ona dostepna w mBanku, tak ?

  • 6. Data: 2003-03-14 17:10:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Doman wrote:
> [...]
    > (14 linijka od dolu) jest napisane ze w przypadku mBanku wymagaja
    > Visy Classic jak to ? Z tego co rozumiem nie jest ona dostepna w

    VC - czyli embosowa jest - tyle ze to VG. A czy wirtualna karta nie
    przejdzie w Erze? (w inernecie i przez telefon pelni ona funkcje VC)

  • 7. Data: 2003-03-14 17:33:21
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b4t2bf$bs1$1@news.onet.pl...

    > VC - czyli embosowa jest - tyle ze to VG. A czy wirtualna karta nie
    > przejdzie w Erze? (w inernecie i przez telefon pelni ona funkcje VC)

    Nie wiem jak w Erze, ale w Centertelu nie przechodzi.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 8. Data: 2003-03-16 12:01:52
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Marcin Ozdzinski wrote:

    > W ciągu 2 miesięcy jest szansa na Visę Classic - jest już w fazie testów
    > wewnętrznych.

    Ale to ma być kredytówka, czyli nie dla wszystkich.

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2003-03-17 13:38:17
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    > Nie wiem jak w Erze, ale w Centertelu nie przechodzi.

    W Plusie przechodzi.

  • 10. Data: 2003-03-19 20:04:56
    Od: Franek <...@s...net>

    Dnia 03-03-14 16:23, Użytkownik Doman napisał:
    > Witam !
    > Jestem posiadaczem eKonta w mbanku. Konto to oferuje jedynie Vise Electron ja
    > jednak potrzebuje Vise Classic. Czy da sie ja jakos zamowic ?
    Też mam tam konto.
    Do pary wybrałem kartę VISA Classic w WBK (Tam nie trzeba mieć rachunku)

    Z takiej kombinacji jestem b. zadowolony.
    Trzeba tylko pamiętać o tym, żeby puścić przelew z eKonta do WBK

    Pozdrawiam

    Franek