  • Data: 2002-02-17 23:38:27
    Temat: Re: mBank i VG
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez stalych dochodow to nie mam szans na zadna inna wypukla karte VC albo
    MC
    > z limitem kredytowym :(
    > Chyba ze ktos mi zaproponuje podobna karte wypukla debetowa, dla osob nie
    > posiadajacych stalych dochodow.

    O masz podoby problem co ja??? :D

    BZWBK VC debetowa - daja bez problemow duzych (ale pewnie zalezy od
    oddzialu)
    Multibank - bez problemow (ale to od student chyba only?)

    A najlepsze dla Ciebie jest... Pekao SA :) chargowa karta - jak bedziesz
    mial wplywy duze takie jak piszesz - dadza ci z duzym limitem - ten jeden
    procent mozna przezyc :)

    Poza tym - jest jeszcze duuuzo bankow ktore po spelnieniu _pewnych_ warunkow
    ci dadza, ale to wszystko debetowki :)

    A co do VG z mBanku - za diabla Ci nie dadza :)