  • 1. Data: 2009-03-28 17:50:45
    Temat: [mBank] hasła smsowe => hasła jednorazowe?
    Od: "jarek" <j...@g...pl>

    Witam,

    Czy orientuje się ktoś, czy po zmianie haseł z jednorazowych na smsowe może
    później wrócić łatwo do haseł jednorazowych?
    A jeśli tak, to czy ostatnia aktywna i niewykorzystana lista haseł
    przepadnie, czy do niej można będzie wrócić?

    Pzdr.,
    J.

  • 2. Data: 2009-03-28 17:57:33
    Temat: Re: [mBank] hasła smsowe => hasła jednorazowe?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "jarek" <j...@g...pl> writes:

    > Witam,
    >
    > Czy orientuje się ktoś, czy po zmianie haseł z jednorazowych na smsowe może
    > później wrócić łatwo do haseł jednorazowych?
    Tak, można. Sam zrobiłem akcje pod tytułem
    TAN->SMS->zmiana adresu->TAN.
    > A jeśli tak, to czy ostatnia aktywna i niewykorzystana lista haseł
    > przepadnie, czy do niej można będzie wrócić?
    Nie pamiętam, ale *chyba* tak.
    KJ

    --
    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr

  • 3. Data: 2009-03-28 18:06:58
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 17:50:45 +0000 (UTC), jarek napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy orientuje się ktoś, czy po zmianie haseł z jednorazowych na smsowe może
    > później wrócić łatwo do haseł jednorazowych?

    można

    > A jeśli tak, to czy ostatnia aktywna i niewykorzystana lista haseł
    > przepadnie, czy do niej można będzie wrócić?

    nie przepadnie, można do niej wrócić

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 4. Data: 2009-03-28 19:15:32
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Tak, można. Sam zrobiłem akcje pod tytułem
    > TAN->SMS->zmiana adresu->TAN.

    Też tak kiedyś zrobiłem.

    > Nie pamiętam, ale *chyba* tak.

    Ja pamiętam, można.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 5. Data: 2009-03-28 20:06:35
    Od: "Jarek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzięki za odpowiedzi.

    Dziwny ten mBank ostatnio. mLinia numeru paszportu przyjąć nie chce, żąda
    numeru dowodu, chyba prowizję mają z PWPW.
    Wpisałem więc numer paszportu "na chama" w kanale internetowym tam gdzie stoi
    "dowód osobisty". System przyjął numer, ale pojawiło się w podsumowaniu:
    "Modyfikacja danych podstawowych nie jest teraz możliwa - trwa weryfikacja
    ostatniego wniosku o zmianę dokumentu tożsamości." Ciekawe jak zweryfikują :)

    Druga, denerwująca uwaga - nie da się wpisać poprawie adresu skrytki
    pocztowej, w formatce adresu do korespondencji - trzeba także "na chama",
    adres zaczyna się podkreśleniem "__". Nazwy poczty wpisać się nie da. Bo
    jakiś dureń powiązał to z kodem pocztowym i zabronił modyfikacji.

    Co ciekawe, w MultiBanku można w systemie samodzielnie w systemie wpisać
    numer paszportu, numery telefonów, ba, nawet hasłem jednorazowym zatwierdzić.

  • 6. Data: 2009-03-30 18:19:15
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Jarek pisze:
> [...]
    > numer paszportu, numery telefonów, ba, nawet hasłem jednorazowym zatwierdzić.
    Ale pola poczta też nie można edytować, bo go nie ma;-)
    Mój adres jest przez to absurdalny, ale listonosz kumaty, więc listy
    dochodzą ;-)
    Filip