  • Data: 2002-03-29 08:57:37
    Temat: Re: mBank drogi dla biznesu?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Mar 2002, minik wrote:

    >+ "mBank poszerzył swoją ofertę o konto mBIZNES - rachunek bieżący
    >+ przeznaczony dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą."

    ...na dzień dobry wymagając wizyty u notariusza. Chyba
    JEDNAK przesadzili :(

    Chwilowo mnie zniechęcili, tylko jak usłuszę że mają gotową
    formatkę do płacenia podatku (w Inteligo nie ma !) dającą się zapisać
    jako zlecenie stałe (tak jak ZUS w Inteligo) ze zmienną (modyfiko-
    walną) kwotą i polem "za kiedy" to się sprężę.
    Dodatkowo nie podoba mi się jeden inny zapis (zaraz spytam).

    Pozdrowienia, Gotfryd