  • Data: 2004-10-29 16:18:44
    Temat: Re: [mBank] darmowa zlota rybka :)
    Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak się zastanawiam po co komuś karta kredytowa... w Polsce. Jak ma kase
    > to wystarczy debetowa. A jak nie ma, to tym bardziej nie powinien uzywac
    > kredytowej bo moze wpasc w klopoty.
    > I proszę mi tu nie pisać o zakupach przez internet i płatnością
    > kartą...mam swoje zdanie nt bezpieczeństwa takich transakcji co potwierdza
    > post z kartą Inteligo w roli głównej.

    Płacisz pieniędzmi banku, darmowy kredyt na 3 tygodnie, raty, itd,

    > Odpowiadając na pytanie:
    > Podejrzewam ze wydawca darmowej karty kredytowej liczy na to ze osobie
    > uzywającej tej karty "powinie się noga" i zapomni kiedys o splacie
    > zadluzenia albo przelew nie dojdzie na czas albo cos wtym stylu i wtedy
    > nagle karta nie bedzie juz "darmowa" ale okaże się bardzo drogą kartą
    > kredytową.

    Bank daje darmową kartę, więc pewnie jest złodziejem. Bank nie zarabia na
    tym, że zapominasz o spłacie, ale na tym, że używasz tej karty - 2-5 % z
    transakcji.

    > BTW- mnie wyleczyl z kart kredytowych LukasBank też sie zalapalem na jakąś
    > _promocję_ (pierwszy rok gratis - drugi juz oplata zdaje sie 60zl).

    Te 60 zł może się zwrócić w ciągu miesiąca. Przy wielu zakupach masz spore
    zniżki przy zakupach bezgotówkowych

    Tomek