  • Data: 2004-10-30 11:49:12
    Temat: Re: [mBank] darmowa zlota rybka :)
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-10-30, gg <n...@m...com> wrote:
    > Natomiast spotkałem sie z sytuacjami w sklepie ze jak NIE ZAPLACILEM
    > kartą, a zapłaciłem gotówką to dostałem rabat 3%. Np przy zakupie lodówki
    > to już jest pare PLN w kieszeni.
    > Zresztą warto się przy zakupie czegos większego zapytać jaki będzie upust
    > przy platnoosci gotówką. Oczywiście przy zakupach w sklepach typu MM czy
    > jakiś hipermarket ten numer nie przejdzie.
    > IMHO jak ktoś ma kase to karta kredytowa to tylko gadżet moim zdaniem
    > zbedny.

    Ja zawsze pytam się przed zniżką o rabat - na ogół w sklepach odzieżowych
    dają 5%. Potem wyjmuję kartę i płacę - raz mi sprzedawczyni powiedziała, że
    nie może dać upustu..a tak na ogół dają.
    Miejsce - Białystok. Jak z żoną chodzimy po sklepach to po zakupach ze zniżek
    mamy na ogół jeszcze jakieś jedzonko albo lody, gofry itepe..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE