eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - czy ktoś jeszcze dostał niezamówiony wniosek o Visę Classic? › Re: mBank - czy ktoś jeszcze dostał niezamówiony wniosek o Visę Classic?
  • Data: 2006-03-07 21:08:54
    Temat: Re: mBank - czy ktoś jeszcze dostał niezamówiony wniosek o Visę Classic?
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Joan pisze:

    > Moje doswiadczenia z uzywania karty kredytowej - za kazde spoznienie w
    > splacie skasuja 30 zl.

    Skoro taki zapis widnieje w umowie...

    > Poza tym co miesiac pobieraja jakies oplaty na
    > ubezpieczenie kredytu.

    W umowie dokładnie jest napisane co i jak z tym ubezpieczeniem - z którego
    oczywiście można *zrezygnowac*

    > Wyplaty w bankomacie platne. Jesli komus nie jest
    > potrzebna karta kredytowa, to chyba nie warto...

    Którą KK można _bezprowizyjnie_ wypłacać pieniądze z bankomatów?
    Podejrzewam, że to ilość marginalna w porównaniu do oferty KK na polskim rynku.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka