  • 1. Data: 2004-02-12 14:13:41
    Temat: mBank a Multimedia
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wszystkich użytkowników Multimedii informuję, że mBank bardzo źle działa przy
    korzystaniu z tej sieci :)

    PS. Przynajmniej we Wrocławiu.

  • 2. Data: 2004-02-12 16:28:15
    Temat: Re: mBank a Multimedia
    Od: "Radeon" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Wszystkich użytkowników Multimedii informuję, że mBank bardzo źle działa
    przy
    korzystaniu z tej sieci :)

    PS. Przynajmniej we Wrocławiu.

    Zgadzam sie, iz poziom dzialania sieci Multimedia jest gorzej niz zenujacy
    jednak, ma to wplyw na obsuge wszystkich witryn, nie tylko mBanku.
    P.S. Przynajmniej w Olsztynie.

  • 3. Data: 2004-02-12 17:19:11
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    Witam,

    jestes starym uzytkownikiem tej sieci, jeszcze z DTVK czy nowym?
    Mnie przejeli razem z DTVK ;-) i nie narzekam.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-02-13 00:23:22
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Wszystkich użytkowników Multimedii informuję, że mBank bardzo źle działa
    przy
    > korzystaniu z tej sieci :)

    Eeeeee. Ja korzystam z uslug Multimedi od ponad dwoch lat i jakos przez ten
    czas nie mialem zbytnio problemow z korzystaniem z konta w mBanku. Dodam, ze
    jestem z Gorzowa Wlkp. - moze w innych miastach jest inaczej.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski