  • 1. Data: 2004-02-26 10:11:19
    Temat: [mBank] Umowa, jakie aneksy były?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Witam.

    Mam pytanie do posiadaczy konta w mBanku.

    W obecnej wersji umowy (do pobrania ze stron mBanku) jest zapis (par. 10
    pkt 4) mówiący o terminie rozpatrywania reklamcji (30 dni z możliwością
    przedłużenia)
    NIestety ja rachunek otwierałem w grudniu 2000 i tam nic o reklamacjach
    nie ma.

    Czy ktoś moze potwierdzić/zaprzeczyć, że:
    a) mbank rozsyłał aneksy do umów w których znajdowały się terminy
    rozpatrywania reklamacji ?

    b) podanie terminu rozpatrzenia reklamacji w umowie/regulaminie jest
    wymuszone przez przepisy (Prawo bankowe ? Ustawa o.... i
    odpowiedzialności za produkt niebezpieczny?)

    Problem polega na tym że miesiąc temu złożyłem reklamację dotyczącą tego
    nieszczęsnego wysyłania kart na skrytkę pocztową, a ani w regulaminie
    ani w _swojej_ umowie nie mogę znaleźć zapisu o terminie reklamacji. I
    tak się zastanawiam czy przypadkiem nie zawieruszył mi sie gdzieś aneks
    do umowy, o ile taki był. (Hmm , poczta nie dostarczyła ?)

    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 2. Data: 2004-02-26 10:19:52
    Temat: Re: [mBank] Umowa, jakie aneksy były?
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś moze potwierdzić/zaprzeczyć, że:
    > a) mbank rozsyłał aneksy do umów w których znajdowały się terminy
    > rozpatrywania reklamacji ?

    Nie było aneksów. Mam umowę z lipca 2001.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-02-26 10:22:09
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie było aneksów. Mam umowę z lipca 2001.

    To jeszzcze będę miał prośbe o sprawdzenie czy w Twojej umowie było coś
    o terminach reklamacji.

    A takie stwierdzenie jak twoje znacząco, zawęża zakres poszukiwań :-)
    od XII-2000 (moja umowa) do VII-2001 (Twoja)

    KJ

  • 4. Data: 2004-02-26 10:26:23
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > nieszczęsnego wysyłania kart na skrytkę pocztową, a ani w regulaminie
    > ani w _swojej_ umowie nie mogę znaleźć zapisu o terminie reklamacji.

    REGULAMIN !

  • 5. Data: 2004-02-26 10:29:37
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    WD wrote:

    > REGULAMIN !

    Mogę prosić odpowiedni punkt ? Albo odszczekanie ?

    KJ

  • 6. Data: 2004-02-26 10:41:20
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    > To jeszzcze będę miał prośbe o sprawdzenie czy w Twojej umowie było coś
    > o terminach reklamacji.

    Ani słowa.

  • 7. Data: 2004-02-26 10:44:51
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    Dzięki. Pozostaje mi więc zagłąbienie się w przepisach :-|
    Ewentualnie wysłanie skargi... tylko gdzie?
    A wszystko wydawało się takie proste.

    KJ

  • 8. Data: 2004-02-26 14:01:59
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał:
    > Mogę prosić odpowiedni punkt ? Albo odszczekanie ?

    Nie ;P Sam poszukaj ;)
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/index.h
    tml

  • 9. Data: 2004-02-26 14:04:12
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    WD wrote:

    > Nie ;P Sam poszukaj ;)
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/index.h
    tml

    No to wyobraź sobie szukałem. I nie znalazłem.
    Stąd wątek.
    KJ