  • 41. Data: 2012-10-31 09:30:26
    Temat: Re: [mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" a...@g...co

    : Otóż to. Inne banki to rozumieją i jeszcze dają jakieś bonusy
    : za używanie ich debetówek. Fiskus się przypieprzył do odsetek?
    : To dajmy 0% i bonus za używanie karty.

    : Dzięki temu kasa przeznaczona na zakupy kartą leży na kontach w Millenium

    Kasa? Chyba kasiunia... U mnie to zwykle 5 stów -- na dwa razy.
    Ale bywa, że mniej. To raczej nie jest wielka kasa.

    : a z mBanku wypływa. W każdym razie moja tak robi :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2012-10-31 16:27:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mateusz Papiernik" 50906333$0$26697$6...@n...neostrada.pl

    > Ano, patent fajny - pod jednym warunkiem tak naprawde: ze ma sie w
    > telefonie klapke od baterii, zeby to nakleic od srodka :> Bo na zewnatrz
    > to jakos tak... nie podchodzi mi.

    Naklejka na komórkę? A nie łatwiej płacić komórką? :)
    Nie tylko płacić komórką można, ale nawet dogadać się
    ze ścianą można za pomocą komórki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2012-10-31 19:11:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mateusz Papiernik" 5090641f$0$26696$6...@n...neostrada.pl

    > ...ale to znowu przy zalozeniu moim, czyli, ze gotowke ogladam tylko
    > wtedy kiedy mnie do tego zmuszaja, bo dobrowolnie tego nie robie.

    Ja mam wypracowany odruch -- widząc gotówkę, chcę ja natychmiast
    wpłacić na swoje konto...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2012-10-31 19:13:18
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    On 2012-10-31 16:27, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Naklejka na komórkę? A nie łatwiej płacić komórką? :)
    > Nie tylko płacić komórką można, ale nawet dogadać się
    > ze ścianą można za pomocą komórki. :)

    Też czekam aż NFC stanie się normą - ale to nadal nisza, niestety.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 45. Data: 2012-10-31 23:40:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "[sas]" op.wm0kgein57bdh5@komp-w-kuchni

    > I często kupujesz te książki? Pytam, bo ja czasami ;) bywam
    > w empikach i jakoś ani razu nie widziałem tam kupowania książek...

    : oj tam, oj tam.

    Zwracam honor. Naród jednak kupuje także książki. Dziś odwiedziłem
    ,,czytelnię'' w galerii Białej, udawałem, że czytam czasopismo
    (o foceniu z fleszem) i bacznie obserwowałem... Nie liczyłem
    kupujących, ale było ich bardzo dużo (być może miało to jakiś
    związek ze świętami, a być może po prostu zwykle nie zwracałem
    na nich uwagi) i aż dwie osoby odeszły z czymś książkopodobnym,
    z tym, że pierwsza osoba chyba zakupiła jakiś album, gdyż to coś
    było zafoliowane.

    BTW... Wprawdzie albumy często są foliowane, ale na szczęście
    ,,czytelnie'' mają co najmniej jeden egzemplarz odłożony specjalnie
    dla takich jak ja. :) Wizyty w ,,czytelniach'' przypominają nieco
    przeglądanie stron WWW -- masa wiadomości zgromadzona w jednym
    miejscu i za freeko. :) Jedynym mankamentem jest (jak dziś dla
    przykładu) ubiór -- było mi trochę za ciepło w kurtce...

    -=-

    W dawnych latach, wracając ze szkoły, zachodziłem i do empiku,
    i do księgarni (najchętniej technicznej -- była po drodze?
    empik też był po drodze) aby poczytać. Zdejmowałem książkę
    z półki otwierałem tam, gdzie kończyłem poprzednie czytanie
    a przed odłożeniem, wkładałem zakładkę, aby następnym razem
    wiedzieć, skąd zacząć... Gdy książkę uznałem za przeczytaną,
    dawałem znać sprzedawczyni, że można tę książkę przeznaczyć
    na sprzedaż...

    Inne moje czytanie ratalne to słuchowiska -- w radiu czytano
    stale jakieś książki i ja lubiłem takie dziesięciominutowe
    odcinki. Pewności nie ma, ale chyba nadal w radio są czytane
    różne klasyki typu trylogia Sienkiewicza. :) Kiedyś książki
    były rarytasem, nie leżały tak po prostu na półkach... W ww.
    księgarni czasami zamawialiśmy coś do czytania. :) Ja chyba
    ograniczałem się do tego, co było na półkach, ale dokładnie
    już nie pamiętam.

    Obecnie czytanie w księgarniach i empikach jest o tyle
    łatwiejsze, że smartfonem można robić notatki bardzo
    dobrej jakości. :)

    No właśnie... Smartfon... Skaranie Boskie... Trzeba naładować...
    Stale go trzeba ładować!!!!!!!!!

    Poza tym cudo -- net pod ręką, radio pod ręką, GPS, mapy...
    Nie ma telefonu, ale to drobiazg. ;) Przekopałem masę
    programów i operatorów VoIPa. Całe mrowie operatorów daje
    za freeko numery telefoniczne, wielu daje trochę centów
    na start... Ale wszystko jest jakieś niewygodne. Na dodatek
    komórkę mBnkowa trzeba co 3 miesiące zasilić pięcioma złotymi,
    co sprawia, że mam za dużo minut do wydzwonienia...

    Przeniosę się chyba do Playa -- tam za dychę mam rok.
    Czas tak szybko ucieka... A mBank potrafi zagrozić
    kasacją numeru w razie niedopłacenia piątaka...
    (zagroził niedawno!!!!)

    Gdzie ja mam dzwonić? Do kogo?!

    -=-

    [no i teraz nich on zgadnie -- po co mi ten rabat w empiku,
    skoro i tak mam tam wszystko za free? rumieniąca się kobieta
    narobiła mi dziś kłopotu, bo jej inicjacja nieseksualna nie
    powiodła się; w realu patrzono na mnie podejrzliwie, widząc,
    iż płacę nie szarytką, ale imprsjonistką... dzięki temu, że
    real nie umożliwia poboru dwustuzłotówek, mam pełno gumy do
    żucia, którą kupuję na stacjach benzynowych -- nie ma tego
    złego, co by na lepsze nie wyszło; obsługa w Orlenie jest
    uprzejma do tego stopnia, że aż miło tam kupować; na
    stacjach kiedyś czytałem i przeglądałem czasopisma]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2012-10-31 23:42:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mateusz Papiernik" 50916a3f$0$1301$6...@n...neostrada.pl

    > Też czekam aż NFC stanie się normą - ale to nadal nisza, niestety.

    A naklejka nie jest niszowata?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2012-11-01 23:39:11
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 31 Oct 2012 00:39:50 +0100, Mateusz Papiernik napisał(a):

    > Nadal przy malych transakcjach zdecydowanei wole wyjac PayPassa i nim
    > machnac, niz wyjmowac zlota rybke i wpisywac PIN.
    >
    > Dla mnie osobiscie wygoda jest warta wiecej niz moneybacki, promocje,
    > grace period i inne malo istotne profity.

    Więc spróbuj sobie teraz wyobrazić co będzie, gdy taką zbliżeniową kartę
    Ci ukradną lub ją zgubisz.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 48. Data: 2012-11-02 00:01:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 5092fa16$0$1225$6...@n...neostrada.pl

    > Więc spróbuj sobie teraz wyobrazić co będzie, gdy taką zbliżeniową kartę
    > Ci ukradną lub ją zgubisz.

    Wówczas u niego będzie płacz i zgrzytanie zębów. ;)
    A że w naturze nic nie zginie -- u kogoś innego
    będzie radość prze_ogromna. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2012-11-02 18:00:29
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    On 2012-10-31 23:42, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Mateusz Papiernik" 50916a3f$0$1301$6...@n...neostrada.pl

    > A naklejka nie jest niszowata?

    Naklejka nie wymaga wsparcia po stronie telefonu - a terminali
    zblizeniowych jest w cholere duzo juz.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 50. Data: 2012-11-02 18:01:36
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    On 2012-11-01 23:39, Chris94 wrote:
    > Więc spróbuj sobie teraz wyobrazić co będzie, gdy taką zbliżeniową kartę
    > Ci ukradną lub ją zgubisz.

    Absolutnie nic nie bedzie - bedzie to samo co z kazda inna karta.
    Zablokuje ja i tyle.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net