  • 1. Data: 2012-10-29 17:56:56
    Temat: Karta debetowa z walutą rozliczeniową PLN
    Od: g...@g...com

    Odkąd pamiętam na grupie jako jedne z nielicznych kart z PLN jako walutą
    rozliczeniową były przedstawiane te z Półbanku, dawnego Aliazna i chyba Maestro z
    Pekao.

    Dziś dostałem list z informacją o z zmianach regulaminów kart dla klientów Get Banku
    (dawnego AllianzBanku) i się przestraszyłem że nie będzie waluty PLN. Okazało się że
    zostaje i co ciekawe wszystkie karty VISA wydawane przez Getina mają walutę
    rozliczeniową PLN. W sumie to się tego po nich nie spodziewałem... a jest tak
    przynajmniej od lipca:

    http://www.getinbank.pl/files/documents/Regulamin_ka
    rt_debetowych_Getin_Banku_1.pdf

    i w nowym też:
    http://www.getinbank.pl/files/uploads/file/jkohman/R
    EGULAMINY/reg_kart_debetowych_GInB_22_10_12.pdf

    Czy ja coś na grupie przegapiłem czy p.b.b zaspało? ;-)

  • 2. Data: 2012-10-29 22:19:04
    Temat: Re: Karta debetowa z walutą rozliczeniową PLN
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 09:56:56 -0700, guciobankowy napisał(a):

> [...]
    EGULAMINY/
    reg_kart_debetowych_GInB_22_10_12.pdf

    > Czy ja coś na grupie przegapiłem czy p.b.b zaspało? ;-)

    Te karty chyba tak miały od samego początku o ile pamiętam KIS z Open i
    jakaś kk z getinu tylko, że nie było to przeliczane po kursie VISA/MC
    albo była jeszcze jakaś prowizja za przewalutowanie i generalnie
    wychodziło to raczej mocno średnio.
    Co do dawnego Allianz, później Getbank to muszę sprawdzić jak jest teraz
    i czy czegoś nie popsuli, bo przelicznik na Allianz VISA były jedne z
    najlepszych.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-10-29 22:37:16
    Od: g...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 22:19:04 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Co do dawnego Allianz, później Getbank to muszę sprawdzić jak jest teraz
    > i czy czegoś nie popsuli, bo przelicznik na Allianz VISA były jedne z
    > najlepszych.

    No ja nic o żadnej dodatkowej opłacie za przewalutowanie nie zalazłem, ale jak
    potwierdzisz będzie lepiej :) Bo już myślałem że karta Alliazna pójdzie na odstrzał,
    ale jak nie popsuli nic to niech zostanie: PLN jako waluta karty + przyzwoity (jak na
    darmowy) zestaw ubezpieczeń do konta mnie póki co przekonuje ;)