  • 121. Data: 2004-01-25 14:04:44
    Temat: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: "-=[pUnIsHeR]=-" <n...@n...w.pl>

    w Polsce to zawsze tak bylo, ze jak ktos nie pobieral oplat przez jakis czas
    i obserwowal ze inni pobieraja i nadal ciagna - to wychodzil w koncu z
    zalozenia dlaczego ja tez mam nie pobierac skoro u innych sie kreci - a
    barany i tak zaplaca. :)))
    widac BRE dojrzalo do takich decyzji

  • 122. Data: 2004-01-25 21:16:54
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Dnia Sat, 24 Jan 2004 21:40:21 +0100, Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał:

    > "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> wrote in message
    >
    > Ona juz bardziej, ale i tak poczekam te 2 dni do poniedzialku az bedzie
    > oficjalne info albo nic sie nei wydarzy.

    Coś tam jednak wiedzą, jak widać już dziś, nie trzeba czekac do jutra ...
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 123. Data: 2004-01-25 22:05:04
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "SebCz" <a...@a...pl> wrote in message
    > Coś tam jednak wiedzą, jak widać już dziś, nie trzeba czekac do jutra ...

    Nie widze problemu - w Inteligo oplaty za przelewy sa prawie 2 razy wyzsze a
    jakos klientow maja.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 124. Data: 2004-01-26 00:05:54
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Michal Jankowski napisał:
    [...]
    > Alez prosze bardzo, niech bedzie do wyboru - np. oplata od przelewu
    > albo ryczalt.

    Albo np. opłata za kartę kodów jednorazowych do przelewów.

    K.

  • 125. Data: 2004-01-26 14:06:07
    Od: "oscar" <o...@k...net.pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bus8gs$2u6u$1@mamut.aster.pl...

    > a ile zarabiał wcześniej ?

    a co cie to obchodzi?
    nie twoja kieszen....

    oscar

  • 126. Data: 2004-01-26 17:57:30
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    oscar napisal/a:

    > a co cie to obchodzi?
    > nie twoja kieszen....

    Te, adwokat...
    Chyba źle porozumiałeś się ze swoim klientem (zresztą nie jestem pewien czy
    w ogóle udzielił Ci pełnomocnictwa) - moje pytanie było równie retoryczne
    jak wypowiedź zd9.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 127. Data: 2004-01-26 20:48:15
    Temat: Protestujemy! Dzwonimy na mLinie i rozmawiamy na czacie z mLina!
    Od: "Piotr Smolinski" <p...@N...gazeta.pl>

    A takze protestujemy w mailach na adresy: a...@m...com.pl,

  • 128. Data: 2004-01-26 20:50:22
    Od: "Zenon Brodooki" <z...@b...pl>

    PRZYLACZAM SIE :)

  • 129. Data: 2004-01-26 21:03:55
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Piotr Smolinski" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > A takze protestujemy w mailach na adresy: a...@m...com.pl,

    A potem zablokujmy trase Warszawa-Pcim Dolny!!! Juz my im pokazemy!!! Niech
    mBank nie mysli ze moze sobie sam decyzje podejmowac!!! Nic o nas bez nas!!!
    Żądamy dopłat bezposrednich na kazde konto w wysokosci 1000zł!!!

    Czy aby wam to czegos nie przypomina?
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 130. Data: 2004-01-26 22:50:23
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004 22:03:55 +0100, Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak
    <kazmirz@(usuń)astercity.net> wrote:

    >A potem zablokujmy trase Warszawa-Pcim Dolny!!! Juz my im pokazemy!!! Niech
    >mBank nie mysli ze moze sobie sam decyzje podejmowac!!! Nic o nas bez nas!!!
    >Żądamy dopłat bezposrednich na kazde konto w wysokosci 1000zł!!!

    metoda wbrew wszystkiemu calkiem skuteczna...
    popatrz na takiego leppera: blokowal, blokowal i w sejmie jest...
    ty i ja placimy mu pensje, kredytow nie splaca i mu moga naswistac...

    pozdrawiam,
    Cyb