  • Data: 2004-06-08 17:19:41
    Temat: Re: [mBank][KK] Konsekwencje spoznionej splaty
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak. Nie moge? Takie juz moje prawo jako klienta ze jak mi sie cos nie
    > podoba to moge z tego zrezygnowac.

    A ktoś Ci broni ;-))) ? Przecież nikt nikomu nie zabrania dziwnych zachowań
    ;-))) Rozumiem, że jak zapomnisz zapłacić energetyce i naliczą Ci odsetki,
    to likwidujesz sobie dostęp do prądu w mieszkaniu ;-)))) ?

    >A co do indywidualnego podejscia to
    > slyszalas kiedys przyslowie "...wylac dziecko z kapiela"? Mozna zrazic
    > dobrego klienta przez naprawde drobnostke wiec indywidualne podejscie
    > jest zawsze jak najbardziej na miejscu.

    Drobnostka? Nie wydaje mi się. W końcu to chyba nic dziwnego, że bank
    stosuje własną toip? I jak sobie wyobrażasz "indywidualne podejście" ?
    Dzwonisz na mlinię, mówisz "proszę pana/pani ja zapomniałem spłacić" i
    natychmiast zostaniesz pogłaskany po główce i wszystko będzie cacy ;-)))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn