  • 1. Data: 2005-11-07 14:01:54
    Temat: mBank - 7 dzien miesiaca = poczatek miesiaca - wyciagow brak!!!
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Wlasnie sie dowiedzialem od mLinni ze wyciagow za pazdziernik mBank jeszcze
    nie wygenerowal gdyz sa generowane na poczatku miesiaca!!!
    Ponadto na mCafe wprowadzili jakies dupiate rejestrowanie z ktorego nie
    sposob uzyskac aktywacji ...... zeby sie poskarzyc

    TB

  • 2. Data: 2005-11-07 14:41:49
    Temat: Re: mBank - 7 dzien miesiaca = poczatek miesiaca - wyciagow brak!!! - Bzdura!
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Wlasnie sie dowiedzialem od mLinni ze wyciagow za pazdziernik mBank jeszcze
    > nie wygenerowal gdyz sa generowane na poczatku miesiaca!!!

    Bzdura, wysyłali 3 listopada.

    > Ponadto na mCafe wprowadzili jakies dupiate rejestrowanie z ktorego nie
    > sposob uzyskac aktywacji ...... zeby sie poskarzyc

    Kolejna bzdura, rejestracja to tylko rezerwacja nicka,
    nie trzeba się rejestrować, żeby się poskarżyć,
    albo popisać conieco bzdur ;-P

  • 3. Data: 2005-11-07 16:17:15
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bzdura, wysyłali 3 listopada.

    Moze ci podeslac nagranie z mLinii?
    TB

  • 4. Data: 2005-11-07 16:49:14
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Wlasnie sie dowiedzialem od mLinni ze wyciagow za pazdziernik mBank
    > jeszcze
    > nie wygenerowal gdyz sa generowane na poczatku miesiaca!!!

    Ja otrzymałem 3-go

    Darek

  • 5. Data: 2005-11-08 06:02:04
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Tomasz Bednarz w liscie z dnia 2005-11-07 17:17
    napisala nastepujace slowa:

    > jeszcze

    > Moze ci podeslac nagranie z mLinii?

    Moze podeslac ci maila w ktorym dostalem wyciag??
    :>

    --
    michal
    gg: 2865620 ^^^ www: mmm.slask.pl ^^^ skype: waniak

  • 6. Data: 2005-11-08 08:23:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Moze ci podeslac nagranie z mLinii?

    Nie, to że tak Ci powiedziała mLinka jest jak najbardziej możliwe :-)
    Ale mLinia to nie wyrocznia ;-)
    Nie spotkałeś się jeszcze nigdy z bzdurami opowiadanymi na infolinii?
    Można tego posłuchać do poduszki,
    ale żeby od razu rozpowiadać na grupie?;-)
    A feee ;-)))

    pzdr, St.

  • 7. Data: 2005-11-08 09:36:50
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    S.T. napisał(a):

    > Nie, to że tak Ci powiedziała mLinka jest jak najbardziej możliwe :-)
    > Ale mLinia to nie wyrocznia ;-)
    > Nie spotkałeś się jeszcze nigdy z bzdurami opowiadanymi na infolinii?

    co nie zmienia faktu, że nadal nie mam tego wyciągu (8 listopada). Może
    część wysłano 3 ale jak widać nie wszyscy jeszcze dostali.

    andy_nek

  • 8. Data: 2005-11-08 18:20:17
    Od: "els" <e...@W...gazeta.pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Można tego posłuchać do poduszki,
    > ale żeby od razu rozpowiadać na grupie?;-)

    S.T. chyba się nie zrozumieliście,założycielowi wątku chodzi o papierowy
    wyciąg
    PS o ile dobrze kojarze watek z forum mBanku :)

  • 9. Data: 2005-11-09 09:51:30
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > S.T. chyba się nie zrozumieliście,założycielowi wątku chodzi o papierowy
    > wyciąg
    > PS o ile dobrze kojarze watek z forum mBanku :)

    Pewnie watek kojarzysz dobrze ale dla mnie w domysle wyciag w banku
    internetowym to wyciag elektroniczny :-)
    Wiec o mailowy niestety chodzilo!
    Koledze ktoremu nie wyslali radze zlozyc reklamacje .....
    Nie pierwszy to raz gdy mBank olewa klientow