  • 1. Data: 2002-07-31 19:55:18
    Temat: mBank
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    Witam,

    czy macie problemy z załadowaniem strony mbanku ?

  • 2. Data: 2002-07-31 19:59:42
    Temat: Re: mBank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    zaladowala mi sie strona z logowaniem ;)

  • 3. Data: 2002-07-31 20:07:34
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    "Jarek" <l...@h...pl> wrote in message news:ai9fa5$j8l$1@news.tpi.pl...
    | Witam,
    |
    | czy macie problemy z załadowaniem strony mbanku ?

    Tak ;((( po raz pierwszy .
    Czy to prawdza ze pozmieniali cos z laczami ???

  • 4. Data: 2002-07-31 20:13:57
    Od: "Piotr Romanczuk" <p...@k...one.pl>

    > czy macie problemy z załadowaniem strony mbanku ?

    mamy :-(

    pr

  • 5. Data: 2002-07-31 20:15:06
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy macie problemy z załadowaniem strony mbanku ?

    Multi to samo ;-( wg MultiLinki za jakas godzine mozna probowac sie
    zalogowac

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-08-01 07:13:16
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    > Witam,
    >
    > czy macie problemy z załadowaniem strony mbanku ?

    Ja juz od 20 minut proboje zlecic przelew :(

    na koncu po wpisaniu hasla jedno razowego pojawia sie:

    Active Server Pages error 'ASP 0113'

    Script timed out

    /ib_transfer_3.asp

    The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can
    change this limit by specifying a new value for the property
    Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration
    tools.

  • 7. Data: 2002-08-01 07:16:49
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > change this limit by specifying a new value for the property
    > Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration

    teraz udalo mi sie zaladowac operacje zaplanowane, mimi tego bledu przelew
    jest zlozony, zajelo mi to tylko 20 minut ;)